Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика навчання фізичних вправ засобами спортивних ігор студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Стецюк, Тетяна Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-12-27T20:09:52Z
dc.date.available 2023-12-27T20:09:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Стецюк, Тетяна Ігорівна. Методика навчання фізичних вправ засобами спортивних ігор студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям : дис. … доктора філософії : 011 – освітні, педагогічні науки / Стецюк, Тетяна Ігорівна ; наук. керівник Медведєва Ірина Михайлівна ; Український Державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2023. – 213 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43416
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні розкрито науково-методичні підходи до проблеми впровадження і реалізації технологій оздоровчої спрямованості студентів медичних груп.Таким чином, в експериментальній групі результати підвищились у 26 студентів, що становить 87% від загальної кількості студентів, що входили до цієї групи. У 4 студентів (13%) деякі показники чи дорівнюють нормі чи нижчі за неї. Порівняння остаточних результатів між експериментальною та контрольною групами доводить про значний приріст показників, які достовірно покращились (p≤0,05) у студентів експериментальної групи та позитивний вплив методики навчання фізичних вправ засобами бадмінтону студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям. В результаті впровадження авторської методики було встановлено, що згідно існуючим журналам, відвідування занять та академічна успішність студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям покращились, зменшилась кількість захворювань та кількість пропусків занять з фізичного виховання з неповажних причин. uk
dc.description.abstract Scientific and methodological approaches to the problem of implementation and implementation of health-oriented technologies in the medical group of students are described in the dissertation study. The comparison of the final results between the experimental and control groups proves a significant increase in the indicators that improved significantly (p≤0.05) in the students of the experimental group and the positive impact of the method of teaching physical exercises by means of badminton for students of the pedagogical profile with weakened health. As a result of the implementation of the author's methodology, it was established that, according to existing journals, the attendance of classes and the academic performance of students of the pedagogical profile with impaired health improved, the number of illnesses and the number of missing physical education classes for non- respectable reasons decreased. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject студенти uk
dc.subject методика навчання uk
dc.subject бадмінтон uk
dc.subject ослаблене здоров’я uk
dc.subject рухові якості uk
dc.subject students uk
dc.subject teaching method uk
dc.subject badminton uk
dc.subject impaired health uk
dc.subject physical qualities uk
dc.title Методика навчання фізичних вправ засобами спортивних ігор студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям uk
dc.title.alternative Methodology of teaching physical exercises by means of sports games for students of pedagogical profile with weakened health uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:796.344]:378.091.212-056.253(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics