У дисертаційному дослідженні розкрито науково-методичні підходи до проблеми впровадження і реалізації технологій оздоровчої спрямованості студентів медичних груп.Таким чином, в експериментальній групі результати підвищились у 26 студентів, що становить 87% від загальної кількості студентів, що входили до цієї групи. У 4 студентів (13%) деякі показники чи дорівнюють нормі чи нижчі за неї. Порівняння остаточних результатів між експериментальною та контрольною групами доводить про значний приріст показників, які достовірно покращились (p≤0,05) у студентів експериментальної групи та позитивний вплив методики навчання фізичних вправ засобами бадмінтону студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям. В результаті впровадження авторської методики було встановлено, що згідно існуючим журналам, відвідування занять та академічна успішність студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям покращились, зменшилась кількість захворювань та кількість пропусків занять з фізичного виховання з неповажних причин.
Scientific and methodological approaches to the problem of implementation and implementation of health-oriented technologies in the medical group of students are described in the dissertation study. The comparison of the final results between the experimental and control groups proves a significant increase in the indicators that improved significantly (p≤0.05) in the students of the experimental group and the positive impact of the method of teaching physical exercises by means of badminton for students of the pedagogical profile with weakened health. As a result of the implementation of the author's methodology, it was established that, according to existing journals, the attendance of classes and the academic performance of students of the pedagogical profile with impaired health improved, the number of illnesses and the number of missing physical education classes for non- respectable reasons decreased.