Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування педагогічно-інтерпретаційної ерудованості студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у процесі фахового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ван Цзялє
dc.date.accessioned 2023-12-27T19:36:46Z
dc.date.available 2023-12-27T19:36:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ван Цзялє. Формування педагогічно-інтерпретаційної ерудованості студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у процесі фахового навчання : дис. … доктора філософії : 014 – середня освіта (музичне мистецтво) / Ван Цзялє ; наук. керівник Глазунова Ірина Кимівна ; Український Державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2023. – 246 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43412
dc.description.abstract В дисертаційній роботі проведено науково-теоретичне дослідження та обґрунтування проблеми формування педагогічно-інтерпретаційної ерудованості студентів факультетів мистецтв у процесі фахового навчання, розроблено та визначено сутність та структуру цього феномену, представлено результати дослідно-експериментальної роботи, на підґрунті яких доцільно стверджувати про результативність упровадженої методичної моделі, створеної для вирішення актуальної проблеми вищої мистецької освіти. Розв’язання проблеми формування педагогічно-інтерпретаційної ерудованості студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів реалізовано шляхом науково-теоретичного обґрунтування, розроблення, упровадження та експериментальної перевірки методичної стратегії безпосередньо у процесі фахового навчання. uk
dc.description.abstract In the dissertation, a scientific and theoretical study and substantiation of the problem of the formation of pedagogical and interpretive erudition of students of the faculties of arts in the process of professional training was carried out, the essence and structure of this phenomenon was developed and defined, the results of the research and experimental work were presented, on the basis of which it is appropriate to assert the effectiveness of the implemented methodological model , created to solve the current problem of higher art education. The solution to the problem of the formation of pedagogical and interpretive erudition of students of the faculties of arts of pedagogical universities was realized through scientific and theoretical substantiation, development, implementation and experimental verification of the methodical strategy directly in the process of professional training. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічно-інтерпретаційна ерудованість uk
dc.subject студенти факультетів мистецтв uk
dc.subject фахове навчання uk
dc.subject теоретичні методи uk
dc.subject вокально-технічні уміння uk
dc.subject фахове навчання майбутнього вчителя музики uk
dc.subject інтерпретація uk
dc.subject pedagogical and interpretive erudition uk
dc.subject students of arts faculties uk
dc.subject professional training uk
dc.subject theoretical methods uk
dc.subject vocal and technical skills uk
dc.subject professional training of future music teachers uk
dc.subject interpretation uk
dc.title Формування педагогічно-інтерпретаційної ерудованості студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у процесі фахового навчання uk
dc.title.alternative Formation of pedagogical and interpretive erudition of students of arts faculties of pedagogical universities in the process of professional training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.22.016:780.616.432]:[7:159.955](043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу