В дисертаційній роботі проведено науково-теоретичне дослідження та обґрунтування проблеми формування педагогічно-інтерпретаційної ерудованості студентів факультетів мистецтв у процесі фахового навчання, розроблено та визначено сутність та структуру цього феномену, представлено результати дослідно-експериментальної роботи, на підґрунті яких доцільно стверджувати про результативність упровадженої методичної моделі, створеної для вирішення актуальної проблеми вищої мистецької освіти. Розв’язання проблеми формування педагогічно-інтерпретаційної ерудованості студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів реалізовано шляхом науково-теоретичного обґрунтування, розроблення, упровадження та експериментальної перевірки методичної стратегії безпосередньо у процесі фахового навчання.
In the dissertation, a scientific and theoretical study and substantiation of the problem of the formation of pedagogical and interpretive erudition of students of the faculties of arts in the process of professional training was carried out, the essence and structure of this phenomenon was developed and defined, the results of the research and experimental work were presented, on the basis of which it is appropriate to assert the effectiveness of the implemented methodological model , created to solve the current problem of higher art education. The solution to the problem of the formation of pedagogical and interpretive erudition of students of the faculties of arts of pedagogical universities was realized through scientific and theoretical substantiation, development, implementation and experimental verification of the methodical strategy directly in the process of professional training.