ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Афанасьєв, Андрій Валерійович | |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T19:27:00Z | |
dc.date.available | 2023-12-27T19:27:00Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Афанасьєв, Андрій Валерійович. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів старшої школи у процесі інтерактивного навчання фізичної культури : дис. … доктора філософії : 014 – середня освіта (фізична культура) / Афанасьєв, Андрій Валерійович ; наук. керівник Тимошенко Олексій Валерійович ; Український Державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2024. – 199 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43411 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підвищення ефективності фізичного виховання старшокласників, зокрема, теоретично обґрунтовано розроблено та експериментально перевірено методику формування здоров’язбережувальної компетентності учнів старшої школи у процесі інтерактивного навчання фізичної культури. Ефективність формування здоров’язбережувальної компетентності учнів старшої школи на основі розробленої методики у процесі інтерактивного навчання фізичної культури передбачає забезпечення ряду педагогічних умов: навчання через набуття практичного досвіду; сприятлива психологічна атмосфера у процесі реалізації різних форм фізичного виховання та психоемоційний контакт між учасниками освітнього процесу; дотримання здорового способу життя у найближчому соціальному оточенні учнів; наявність міжпредметних зв’язків у процесі навчання фізичної культури; об’єктивний педагогічний контроль в освітньому процесі фізичного виховання. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation study is devoted to the problem of increasing the effectiveness of physical education of high school students, in particular, the method of forming the health-preserving competence of high school students in the process of interactive training of physical education is theoretically grounded and experimentally verified. The effectiveness of the formation of health-preserving competence of high school students on the basis of the developed methodology in the process of interactive physical education involves ensuring a number of pedagogical conditions: learning through the acquisition of practical experience; a favorable psychological atmosphere in the process of implementing various forms of physical education and psychoemotional contact between the participants of the educational process; maintaining a healthy lifestyle in the immediate social environment of students; the presence of interdisciplinary connections in the process of physical education; objective pedagogical control in the educational process of physical education. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | учні старшої школи | uk |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | здоровʼязбережувальна компетентність | uk |
dc.subject | high school students | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | interactive learning | uk |
dc.subject | health saving technologies | uk |
dc.title | Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів старшої школи у процесі інтерактивного навчання фізичної культури | uk |
dc.title.alternative | Formation of health-preserving competence of high school students in the process of interactive physical education | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 373.5.091.3:796.011.1]:613.96.(043.3) |