Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підвищення ефективності фізичного виховання старшокласників, зокрема, теоретично обґрунтовано розроблено та експериментально перевірено методику формування здоров’язбережувальної компетентності учнів старшої школи у процесі інтерактивного навчання фізичної культури. Ефективність формування здоров’язбережувальної компетентності учнів старшої школи на основі розробленої методики у процесі інтерактивного навчання фізичної культури передбачає забезпечення ряду педагогічних умов: навчання через набуття практичного досвіду; сприятлива психологічна атмосфера у процесі реалізації різних форм фізичного виховання та психоемоційний контакт між учасниками освітнього процесу; дотримання здорового способу життя у найближчому соціальному оточенні учнів; наявність міжпредметних зв’язків у процесі навчання фізичної культури; об’єктивний педагогічний контроль в освітньому процесі фізичного виховання.
The dissertation study is devoted to the problem of increasing the effectiveness of physical education of high school students, in particular, the method of forming the health-preserving competence of high school students in the process of interactive training of physical education is theoretically grounded and experimentally verified. The effectiveness of the formation of health-preserving competence of high school students on the basis of the developed methodology in the process of interactive physical education involves ensuring a number of pedagogical conditions: learning through the acquisition of practical experience; a favorable psychological atmosphere in the process of implementing various forms of physical education and psychoemotional contact between the participants of the educational process; maintaining a healthy lifestyle in the immediate social environment of students; the presence of interdisciplinary connections in the process of physical education; objective pedagogical control in the educational process of physical education.