Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування інформатичної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання із цифрових технологій у закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гедзик, Андрій Андрійович
dc.date.accessioned 2023-12-27T19:23:34Z
dc.date.available 2023-12-27T19:23:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гедзик, Андрій Андрійович. Формування інформатичної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання із цифрових технологій у закладах вищої освіти : дис. … доктора філософії : 011 – Освітні, педагогічні науки / Гедзик, Андрій Андрійович ; наук. керівник Кільдеров Дмитро Едуардович ; Український Державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2023. – 364 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43410
dc.description.abstract Дисертація присвячена вивченню теоретичних, методичних і практичних аспектів формування інформатичної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання із цифрових технологій у закладах вищої освіти. Унаслідок аналізу наукових джерел і практики організації освітнього процесу доведено важливість цілеспрямованої діяльності з формування інформатичної компетентності у професійній підготовці здобувачів освіти за спеціальністю 015 – «Професійна освіта (за спеціалізаціями)». Наголошено, що компетентний педагог професійного навчання повинен мати інноваційні знання в галузі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, оволодіти інноваційним світоглядом, активно демонструвати прагнення до професійного зростання, а також бути готовим до впровадження прогресивних інновацій відповідно до вимог сучасного цифрового соціуму. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the study of theoretical, methodological and practical aspects of the development of future professional training teachers’ computer science competence in pedagogical higher education institutions. As a result of the analysis of relevant sources and practice of organizing the educational process, the importance of purposeful activities for the development of computer science competence in the professional training of students in specialty 015 – "Professional Education (by specializations)" is proved. It is stated that a competent teacher of professional education should have innovative knowledge in the field of modern information and communication technologies, master an innovative worldview, actively demonstrate aspiration for professional growth, and be ready to actively introduce innovations in accordance with the requirements of modern digital society. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інформатична компетентність uk
dc.subject майбутні педагоги професійного навчання uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject мережеві сервіси на основі хмарних технологій uk
dc.subject електронні освітні ресурси uk
dc.subject структурно-функціональна модель uk
dc.subject організаційно-педагогічні умови uk
dc.subject computer science competence uk
dc.subject future teachers of professional education uk
dc.subject professional education uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject blended learning uk
dc.subject network services based on cloud technologies uk
dc.subject digital educational resources uk
dc.subject structural and functional model uk
dc.subject organizational and pedagogical conditions uk
dc.title Формування інформатичної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання із цифрових технологій у закладах вищої освіти uk
dc.title.alternative Development of future professional education teachers' computer science competence in pedagogical higher education institutions uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.018.8:377.011.3-051:004(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу