ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гедзик, Андрій Андрійович | |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T19:23:34Z | |
dc.date.available | 2023-12-27T19:23:34Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гедзик, Андрій Андрійович. Формування інформатичної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання із цифрових технологій у закладах вищої освіти : дис. … доктора філософії : 011 – Освітні, педагогічні науки / Гедзик, Андрій Андрійович ; наук. керівник Кільдеров Дмитро Едуардович ; Український Державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2023. – 364 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43410 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена вивченню теоретичних, методичних і практичних аспектів формування інформатичної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання із цифрових технологій у закладах вищої освіти. Унаслідок аналізу наукових джерел і практики організації освітнього процесу доведено важливість цілеспрямованої діяльності з формування інформатичної компетентності у професійній підготовці здобувачів освіти за спеціальністю 015 – «Професійна освіта (за спеціалізаціями)». Наголошено, що компетентний педагог професійного навчання повинен мати інноваційні знання в галузі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, оволодіти інноваційним світоглядом, активно демонструвати прагнення до професійного зростання, а також бути готовим до впровадження прогресивних інновацій відповідно до вимог сучасного цифрового соціуму. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to the study of theoretical, methodological and practical aspects of the development of future professional training teachers’ computer science competence in pedagogical higher education institutions. As a result of the analysis of relevant sources and practice of organizing the educational process, the importance of purposeful activities for the development of computer science competence in the professional training of students in specialty 015 – "Professional Education (by specializations)" is proved. It is stated that a competent teacher of professional education should have innovative knowledge in the field of modern information and communication technologies, master an innovative worldview, actively demonstrate aspiration for professional growth, and be ready to actively introduce innovations in accordance with the requirements of modern digital society. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | інформатична компетентність | uk |
dc.subject | майбутні педагоги професійного навчання | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | мережеві сервіси на основі хмарних технологій | uk |
dc.subject | електронні освітні ресурси | uk |
dc.subject | структурно-функціональна модель | uk |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk |
dc.subject | computer science competence | uk |
dc.subject | future teachers of professional education | uk |
dc.subject | professional education | uk |
dc.subject | information and communication technologies | uk |
dc.subject | blended learning | uk |
dc.subject | network services based on cloud technologies | uk |
dc.subject | digital educational resources | uk |
dc.subject | structural and functional model | uk |
dc.subject | organizational and pedagogical conditions | uk |
dc.title | Формування інформатичної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання із цифрових технологій у закладах вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Development of future professional education teachers' computer science competence in pedagogical higher education institutions | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.018.8:377.011.3-051:004(043.5) |