Дисертація присвячена вивченню теоретичних, методичних і практичних аспектів формування інформатичної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання із цифрових технологій у закладах вищої освіти. Унаслідок аналізу наукових джерел і практики організації освітнього процесу доведено важливість цілеспрямованої діяльності з формування інформатичної компетентності у професійній підготовці здобувачів освіти за спеціальністю 015 – «Професійна освіта (за спеціалізаціями)». Наголошено, що компетентний педагог професійного навчання повинен мати інноваційні знання в галузі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, оволодіти інноваційним світоглядом, активно демонструвати прагнення до професійного зростання, а також бути готовим до впровадження прогресивних інновацій відповідно до вимог сучасного цифрового соціуму.
The thesis is devoted to the study of theoretical, methodological and practical aspects of the development of future professional training teachers’ computer science competence in pedagogical higher education institutions. As a result of the analysis of relevant sources and practice of organizing the educational process, the importance of purposeful activities for the development of computer science competence in the professional training of students in specialty 015 – "Professional Education (by specializations)" is proved. It is stated that a competent teacher of professional education should have innovative knowledge in the field of modern information and communication technologies, master an innovative worldview, actively demonstrate aspiration for professional growth, and be ready to actively introduce innovations in accordance with the requirements of modern digital society.