Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бугайов, Микола Вiкторович
dc.date.accessioned 2023-12-19T10:42:33Z
dc.date.available 2023-12-19T10:42:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бугайов, М. В. Блогерство в креативних індустріях: культурологічні виклики / М. В. Бугайов // Культурологічний альманах / МОН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Випуск 1. – С. 9-11. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43320
dc.description.abstract Стаття пропонує культурологічний аналіз історії формування поняття креативних індустрій та розвитку креативних індустрій як соціокультурної практики від моменту зародження до сьогодення. Розкрито генеалогію сучасної креативної економіки від індустріальних революцій XIX-XX століття. Підкреслено стирання кордонів між споживанням та виробництвом контенту в контексті сучасних креативних практик. Проаналізовано економічний та соціокультурний потенціал розвитку креативних індустрій для України, а також останні законодавчі ініціативи, що сприяють створенню умов для розвитку креативних індустрій. Виявлено, що попри ризикованість реалізації проектів у даній галузі в сучасних умовах, вона все ж несе небачені трансформативні можливості як для новітніх, так і для традиційних культурних практик і просторів (музеї, театри) в умовах пандемії Covid-19. uk
dc.description.abstract The article provides a cultural analysis of the history of forming the concept of creative industries and developing creative industries as a sociocultural practice from the origin to the modern era. The author covers the genealogy of modern creative economy from the industrial revolutions of the 19th – 20th centuries. The blurring of the boundaries between consumption and production of content in the context of modern creative practices is emphasized. It is analyzed the economic and socio-cultural potential of the development of creative industries for Ukraine, as well as the latest legislative initiatives that contribute to creating conditions for the evolution of creative industries. The research establishes that despite the current riskiness of projects’ implementation in the relevant realm, it has unprecedented transformative potential for both new and traditional practices and spaces (museums, theatres) amidst the COVID-19 pandemic. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject креативні індустрії uk
dc.subject культура uk
dc.subject інноваційні технології uk
dc.subject менеджмент uk
dc.subject економічна діяльність uk
dc.subject інтерактивність uk
dc.subject creative industries uk
dc.subject culture uk
dc.subject innovative technologies uk
dc.subject management uk
dc.subject economic activity uk
dc.subject interactivity uk
dc.title Блогерство в креативних індустріях: культурологічні виклики uk
dc.title.alternative Blogging in creative industries: cultural challenges uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 004.774.6:338.46-026.15
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу