Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формувaння стресостійкості у дітей як умовa правосвідомої поведінки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хлонь, Олександр Михайлович
dc.date.accessioned 2023-12-14T12:30:59Z
dc.date.available 2023-12-14T12:30:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Хлoнь О. М . Формувaння стресостійкості у дітей як умовa правосвідомої поведінки = Developing stress resistance in children as a condition for lawful behavior / О. М. Хлонь // Освітньо-науковий простір = Educational Scientific Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова . - Київ : Ліра-К, 2023. - Вип. 4 (1-2023). - С. 161-170. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43271
dc.description.abstract Проблема адекватного реагування на стрес є актуальною проблемою в усьому світі. Стрес може проявлятися по-різному і, якщо його не контролювати належним чином, може призвести до проблем з поведінкою. Метою даного дослідження є вивчення особливостей формування стресостійкості дітей з метою вироблення поведінки, обумовленої правосвідомими устремліннями, визначення ефективних методів для підвищення стресостійкості дітей, що зрештою сприятиме більш обранню ними правосвідомої поведінки. Завданнями дослідження є визначення ролі стресостійкості в питаннях забезпечення правосвідомої поведінки дитини, а також попередження негативного впливу стрес факторів на емоційне, психологічне та фізіологічне здоров’я дитини, а також визначення дієвих засобів, методів, інструментів та рекомендацій для формування стресостійкості з метою вироблення поведінки, обумовленої правосвідомими устремліннями. Важливим фактором формування правосвідомої поведінки, а також попередження негативного впливу стрес факторів на емоційне, психологічне та фізіологічне здоров’я дитини виступає своєчасне формування у неї навичок стресостійкості та опору негативним стресовим факторам. Важливу роль тут будуть відігравати напрацьовані прості та ефективні заходи, спрямовані на вироблення умінь адекватно поводитися у стресових умовах, при цьому зберігаючи внутрішній позитивний настрій, адекватний психоемоційний стан, впевненість у собі без втрати пильності, уважності та обережності. Дитина вчиться не лише долати складнощі з перших років життя, а й зберігати при цьому внутрішню енергію, не впадати у розпач, самовідновлюватися та зберігати внутрішню самоідентичність. В складних, а іноді навіть і небезпечних умовах людина відчуває бажання сприймати себе не об’єктивно, заперечуючи внутрішню боротьбу. І лише за допомогою ефективного наставництва досвідченого психолога чи педагога вона починає вірити в себе долаючи себе, відмежовуючись від слабкого я, виробляючи в собі такі важливі для подолання криз якості, які допомагають їй ставати більш сильною особистістю, адаптованою, виходити за межі власних можливостей вдосконалюючи себе та перетворюючи на краще світ навколо. uk
dc.description.abstract The problem of adequate response to stress is an actual problem in our world. Stress can manifest itself in many ways and, if not properly managed, can lead to behavioral problems. The_method of this_study is to study the peculiarities of_the formation of children’s stress resistance in order to develop behavior determined by law-conscious aspirations, to determine effective methods for increasing children’s stress resistance, which ultimately contribute to more law-conscious behavior chosen by them. The_tasks of the research_are to determine the role of stress resistance in ensuring the child’s law-abiding behavior, as well as to prevent the negative impact of stress factors on the child’s mental, psychological and physiological health, as well as to determine effective means, methods, tools and recommendations for the formation of stress resistance for the purpose of developing behavior, due to legal aspirations. An important factor in the formation of law-abiding behavior, as well_as the prevention of the negative impact of stress factors on the child’s emotional, psychological and physiological health, is the positive formation of stress resistance skills and resistance to negative stress factors. An important role here will be the development of developed simple and effective measures aimed at developing the ability to behave adequately in stressful conditions, while maintaining an internal positive mood, an adequate psycho-emotional state, self-confidence without losing vigilance, importance and caution. The child learns not only to overcome difficulties from the first years of life, but also to persist with this inner energy, not to despair, self-restore and preserve inner self-identity. In difficult and sometimes dangerous conditions, a person feels the desire to perceive himself not objectively, denying the internal struggle. And only with the help of effective training from an experienced psychologist or teacher, she will be able to believe in herself, overcoming herself, separating herself from the weak self, developing in herself such importance to overcome the crisis qualities that help her become a bigger person, adapted, go beyond her own capabilities and become her ideal self as much as possible and making the world around better. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавництво Ліра-К uk
dc.subject дитина uk
dc.subject правосвідомість uk
dc.subject стресостійкість uk
dc.subject кризи uk
dc.subject стрес uk
dc.subject child uk
dc.subject legal awareness uk
dc.subject stress resistance uk
dc.subject crisis uk
dc.subject stress uk
dc.title Формувaння стресостійкості у дітей як умовa правосвідомої поведінки uk
dc.title.alternative Developing stress resistance in children as a condition for lawful behavior uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу