Проблема адекватного реагування на стрес є актуальною проблемою в усьому
світі. Стрес може проявлятися по-різному і, якщо його не контролювати належним чином,
може призвести до проблем з поведінкою.
Метою даного дослідження є вивчення особливостей формування стресостійкості дітей з метою вироблення поведінки, обумовленої правосвідомими устремліннями, визначення
ефективних методів для підвищення стресостійкості дітей, що зрештою сприятиме більш
обранню ними правосвідомої поведінки.
Завданнями дослідження є визначення ролі стресостійкості в питаннях забезпечення правосвідомої поведінки дитини, а також попередження негативного впливу стрес факторів на
емоційне, психологічне та фізіологічне здоров’я дитини, а також визначення дієвих засобів,
методів, інструментів та рекомендацій для формування стресостійкості з метою вироблення поведінки, обумовленої правосвідомими устремліннями.
Важливим фактором формування правосвідомої поведінки, а також попередження негативного впливу стрес факторів на емоційне, психологічне та фізіологічне здоров’я дитини виступає своєчасне формування у неї навичок стресостійкості та опору негативним стресовим
факторам. Важливу роль тут будуть відігравати напрацьовані прості та ефективні заходи,
спрямовані на вироблення умінь адекватно поводитися у стресових умовах, при цьому зберігаючи внутрішній позитивний настрій, адекватний психоемоційний стан, впевненість у собі
без втрати пильності, уважності та обережності.
Дитина вчиться не лише долати складнощі з перших років життя, а й зберігати при цьому внутрішню енергію, не впадати у розпач, самовідновлюватися та зберігати внутрішню
самоідентичність. В складних, а іноді навіть і небезпечних умовах людина відчуває бажання
сприймати себе не об’єктивно, заперечуючи внутрішню боротьбу. І лише за допомогою ефективного наставництва досвідченого психолога чи педагога вона починає вірити в себе долаючи себе, відмежовуючись від слабкого я, виробляючи в собі такі важливі для подолання криз
якості, які допомагають їй ставати більш сильною особистістю, адаптованою, виходити за
межі власних можливостей вдосконалюючи себе та перетворюючи на краще світ навколо.
The problem of adequate response to stress is an actual problem in our world. Stress can
manifest itself in many ways and, if not properly managed, can lead to behavioral problems.
The_method of this_study is to study the peculiarities of_the formation of children’s stress resistance in order to develop behavior determined by law-conscious aspirations, to determine effective
methods for increasing children’s stress resistance, which ultimately contribute to more law-conscious
behavior chosen by them.
The_tasks of the research_are to determine the role of stress resistance in ensuring the child’s
law-abiding behavior, as well as to prevent the negative impact of stress factors on the child’s mental,
psychological and physiological health, as well as to determine effective means, methods, tools and
recommendations for the formation of stress resistance for the purpose of developing behavior, due to
legal aspirations.
An important factor in the formation of law-abiding behavior, as well_as the prevention of the
negative impact of stress factors on the child’s emotional, psychological and physiological health, is
the positive formation of stress resistance skills and resistance to negative stress factors. An important
role here will be the development of developed simple and effective measures aimed at developing the
ability to behave adequately in stressful conditions, while maintaining an internal positive mood, an
adequate psycho-emotional state, self-confidence without losing vigilance, importance and caution.
The child learns not only to overcome difficulties from the first years of life, but also to persist
with this inner energy, not to despair, self-restore and preserve inner self-identity. In difficult and
sometimes dangerous conditions, a person feels the desire to perceive himself not objectively, denying
the internal struggle. And only with the help of effective training from an experienced psychologist or
teacher, she will be able to believe in herself, overcoming herself, separating herself from the weak self,
developing in herself such importance to overcome the crisis qualities that help her become a bigger
person, adapted, go beyond her own capabilities and become her ideal self as much as possible and
making the world around better.