Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Культурологічний нарис історії діяльності дитячої зразкової театральної студії «Арлекін», м. Лисичанськ: від шкільного театру до театральної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кабанова, Ірина Геннадіївна
dc.date.accessioned 2023-12-13T13:52:30Z
dc.date.available 2023-12-13T13:52:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кабанова, І. Г. Культурологічний нарис історії діяльності дитячої зразкової театральної студії «Арлекін», м. Лисичанськ: від шкільного театру до театральної школи / І. Г. Кабанова // Культурологічний альманах / МОН України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Випуск 4. – С. 178-185. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43257
dc.description.abstract У статті авторка аналізує власний досвід роботи у шкільному театрі, а після – у дитячій театральній студії, формулює етапи створення та досягнення успіху студії «Арлекін». На початку створення колективу завданням керівниці було поєднання школярів через театральний гурток для розвитку творчих здібностей особистості, але згодом, поширюючи свої знання, навички й особистий досвід, вона розширює роботу з дітьми, доповнює майстер-класами видатних театральних фахівців, запрошує акторів і режисерів, психологів, коуча-практика. Після 2014 року набір у студію починається із трьох років. Змінюється навчальний процес. Якщо раніше метою шкільного театру була якісна постановка вистави, то згодом суттю дитячого театру стають освіта та розвиток дитини, якість процесу підготовки не стільки кожної п’єси, скільки кожного студійця – не лише як творчої індивідуальності, а й як особистості, здатної до культуротворчості. Пропоноване навчання формує уявлення про специфіку театрального мистецтва, допомагає зрозуміти й оцінити власні можливості в даній області, воно забезпечує умови для виховання та розвитку художнього смаку шляхом освоєння різних пластів людської культури. До студії залучаються фахові викладачі. uk
dc.description.abstract Theater as a means of personality formation occupies one of the first places among other types of children’s creativity, for children it is a source of information about the world around them and the laws of life, it makes children’s think about the meaning of human existence and the depths of the human soul. In the article, the author analyzes her own experience in the school theater, and then at the children’s theater studio, formulates the stages of creation and success of the Harlequin studio. At the beginning of the creation of the team, the task of the manager was to unite schoolchildren through a theater circle to develop the creative abilities of the individual, but subsequently spreading her knowledge, skills and personal experience, she expands the work with children, complementing the master classes of outstanding theater specialists, inviting actors and directors, psychologists and practicing coach. After 2014, enrollment in the studio begins at the age of three. The educational process is changing. If earlier the goal of the school theater was a high-quality production of the play, then later the education and development of the child becomes the essence of the children’s theater, the quality of the preparation process not so much of each play as of each member of studio – not only as a creative individual, but also as a person capable of culturе-creation. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject культуротворочість uk
dc.subject творчі здібності uk
dc.subject шкільний театр uk
dc.subject театральна студія uk
dc.subject школа uk
dc.subject поширене навчання uk
dc.subject culturе-creation uk
dc.subject creative abilities uk
dc.subject theatrical art uk
dc.subject school theater uk
dc.subject theater studio uk
dc.subject school uk
dc.subject widespread learning uk
dc.title Культурологічний нарис історії діяльності дитячої зразкової театральної студії «Арлекін», м. Лисичанськ: від шкільного театру до театральної школи uk
dc.title.alternative Cultural essay on the history of the children’s exemplary theater studio "Harlequin" (Lysychansk): the path from the school theater to the drama school uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 008:374+379.8
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.4.23


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу