Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Складові механізму саморегуляції в медіа: правові засади, журналістські стандарти, медіаграмотність, меркетингові стратегії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Марків, Олександра Тимофіївна
dc.contributor.author Марків, Іван Петрович
dc.contributor.author Білорусцева, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-12-11T10:13:50Z
dc.date.available 2023-12-11T10:13:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Марків, О. Т. Складові механізму саморегуляції в медіа: правові засади, журналістські стандарти, медіаграмотність, меркетингові стратегії / О. Т. Марків, І. П. Марків, Т. М. Білорусцева // Культурологічний альманах / МОН України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск 1. – С. 181-187. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43212
dc.description.abstract У дослідженні розкрито складові механізму саморегуляції в медіа. 1) Щодо юридичних аспектів: дотримання закону регулює на загальному рівні діяльність медіа і сприяє формуванню ринку вільних медіа. Однак поза законом є моральне право – і тут діє саме саморегулювання. 2) Щодо дотримання журналістських стандартів та етичного кодексу: головне – правдиво й об’єктивно висвітлювати інформацію, не брехати, не вводити в оману. 3) Щодо медіаграмотності: журналісти повинні відчувати суспільний запит на якісне медіа, щоби нести відповідальність перед аудиторією. Тобто, професійність журналістів слід розвивати паралельно з медіаграмотністю громадськості. 4) Щодо маркетингових стратегій: критично мисляча аудиторія вимагатиме від медіа якісного контенту, буде вибагливою до вибору медіа. Якщо освічене суспільство стане каталізатором для успішності чи навіть виживання медіа, то необхідно шукати нові маркетингові ходи, як підвищувати в таких умовах економічну ефективність функціонування медіабізнесу. У статті наведено думки експертів із проблем, що стосуються саморегуляції в медіа, описано можливість напрацювання журналістами «правил гри» на медійному полі, коротко охарактеризовано діяльність громадських органів, які сприяють дотриманню професійних етичних стандартів в українських медіа та формуванню запиту суспільства на якісну журналістику. uk
dc.description.abstract The study revealed the components of the mechanism of self-regulation in the media. 1) Regarding legal aspects: compliance with the law regulates media activity at the general level and contributes to the formation of a free media market. However, there is a moral right outside the law and here self-regulation plays role. 2) Regarding the observance of journalistic standards and the code of ethics: the main thing is to cover information truthfully and objectively, not to lie, not to mislead. 3) Regarding media literacy: journalists must feel the public demand for quality media in order to be accountable to the audience. That is, the professionalism of journalists should be developed in parallel with the public media literacy. 4) Regarding marketing strategies: a critical-thinking audience will demand quality content from the media and will be picky about the choice of media. If an educated society becomes a catalyst for the success or even the survival of the media, then it is necessary to look for new marketing ways, how to increase the economic efficiency of the functioning of the media business in such conditions. The article presents the opinions of experts on problems related to self-regulation in the media, describes the possibility of journalists working out the "rules of the game" in the media field, briefly describes the activities of public bodies that contribute to the observance of professional ethical standards in the Ukrainian media and the formation of society's demand for quality journalism. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject саморегуляція в медіа uk
dc.subject журналістські стандарти uk
dc.subject право uk
dc.subject етичні норми uk
dc.subject медіаграмотність uk
dc.subject маркетингові стратегії uk
dc.subject self-regulation in the media uk
dc.subject journalistic standards uk
dc.subject law uk
dc.subject ethical norms uk
dc.subject media literacy uk
dc.subject marketing strategies uk
dc.title Складові механізму саморегуляції в медіа: правові засади, журналістські стандарти, медіаграмотність, меркетингові стратегії uk
dc.title.alternative Components of the self-regulation mechanism in the media: legal principles, journalistic standards, media literacy, marketing strategies uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 007:304:070
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2023.1.24


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics