ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Давидюк, Людмила Володимирівна | |
dc.contributor.author | Мельник, Анжела Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T07:20:54Z | |
dc.date.available | 2023-12-07T07:20:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Давидюк, Л. Методологічні засади концепції підручника "Етика" для 5-6 класів Нової української школи / Л. Давидюк, А. Мельник // Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освіт нього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей, 14 вересня 2022 р. / голов. ред. О. М. Топузов. – Київ : Педагогічна думка, 2022. – С. 260-263. – Електронне видання | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43206 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено методологічні засади концепції підручника "Етика" для 5-6 класів Нової української школи, схарактеризовано методологічні підходи (культурологічний, ціннісний, українознавчий, особистісно орієнтований, системно-діяльнісний, проблемно-діалогічний), що спрямовані на реалізацію змісту освіти та організацію навчання, описано використану у підручнику педагогічну інтерактивну технологію етичного діалогу та етапи її реалізації. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Педагогічна думка | uk |
dc.subject | методологічні засади | uk |
dc.subject | концепція підручника | uk |
dc.subject | духовні цінності | uk |
dc.subject | моральний вибір | uk |
dc.subject | навчальна траєкторія | uk |
dc.subject | етичні категорії | uk |
dc.subject | педагогічна інтерактивна технологія етичного діалогу | uk |
dc.subject | методоло гічні підходи (культурологічний, ціннісний, українознавчий, особистісно орієнтований, системно-діяльнісний, проблемно-діалогічний) | uk |
dc.title | Методологічні засади концепції підручника "Етика" для 5-6 класів Нової української школи | uk |
dc.type | Thesis | uk |