Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні засади концепції підручника "Етика" для 5-6 класів Нової української школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Давидюк, Людмила Володимирівна
dc.contributor.author Мельник, Анжела Олегівна
dc.date.accessioned 2023-12-07T07:20:54Z
dc.date.available 2023-12-07T07:20:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Давидюк, Л. Методологічні засади концепції підручника "Етика" для 5-6 класів Нової української школи / Л. Давидюк, А. Мельник // Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освіт нього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей, 14 вересня 2022 р. / голов. ред. О. М. Топузов. – Київ : Педагогічна думка, 2022. – С. 260-263. – Електронне видання uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43206
dc.description.abstract У статті висвітлено методологічні засади концепції підручника "Етика" для 5-6 класів Нової української школи, схарактеризовано методологічні підходи (культурологічний, ціннісний, українознавчий, особистісно орієнтований, системно-діяльнісний, проблемно-діалогічний), що спрямовані на реалізацію змісту освіти та організацію навчання, описано використану у підручнику педагогічну інтерактивну технологію етичного діалогу та етапи її реалізації. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Педагогічна думка uk
dc.subject методологічні засади uk
dc.subject концепція підручника uk
dc.subject духовні цінності uk
dc.subject моральний вибір uk
dc.subject навчальна траєкторія uk
dc.subject етичні категорії uk
dc.subject педагогічна інтерактивна технологія етичного діалогу uk
dc.subject методоло гічні підходи (культурологічний, ціннісний, українознавчий, особистісно орієнтований, системно-діяльнісний, проблемно-діалогічний) uk
dc.title Методологічні засади концепції підручника "Етика" для 5-6 класів Нової української школи uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу