Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості статеворольової ідентичності розумово відсталих дівчат-підлітків

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мухіна, Анастасія Юріївна
dc.date.accessioned 2023-11-28T11:00:46Z
dc.date.available 2023-11-28T11:00:46Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Мухіна, Анастасія Юріївна. Особливості статеворольової ідентичності розумово відсталих дівчат-підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Мухіна Анастасія Юріївна ; наук. керівник Синьов Віктор Миколайович ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 223 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43168
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню особливостей статеворольової ідентичності в розумово відсталих дівчат-підлітків. Охарактеризовано стан розробленості проблеми статі й гендеру, статевої ідентичності в психолого-педагогічній літературі; визначено структуру статеворольової ідентичності, описано особливості формування та порушень статеворольової ідентичності в дівчат-підлітків у нормі та з розумовою відсталістю. Визначено критерії й рівні сформованості статеворольової ідентичності, описано варіанти можливих порушень у поведінці та соціалізації розумово відсталих дівчат-підлітків унаслідок порушень при формуванні статеворольової ідентичності. Проведено експериментальне дослідження, що довело ефективність розробленої корекційно-розвивальної програми та психологопедагогічних умов, спрямованих на формування статевої свідомості та відповідної статі поведінки. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the study of the characteristics of gender-role identity of mentally retarded female teenagers. The research characterizes the development status of the sex, gender and gender identity issues in psychological and pedagogical literature, defines the structure of gender-role identity and describes features of the formation and defects of genderrole identity of normal and mentally-retarded female teenagers. The study determines the criteria and levels of the formation of gender-role identity, describes variants of possible deviations in behavior and socialization of mentally-retarded female teenagers due to defects during the formation of gender-role identity. An experimental study was conducted, which proved the efficiency of the developed system of psychological and pedagogical procedures, aimed at the formation of gender consciousness and gender respective behavior. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject ідентичність uk
dc.subject стать uk
dc.subject самосвідомість uk
dc.subject фемінність uk
dc.subject розумова відсталість uk
dc.subject підліток uk
dc.subject потяг uk
dc.subject соціальна роль uk
dc.subject порушена поведінка uk
dc.subject identity uk
dc.subject gender uk
dc.subject consciousness uk
dc.subject femininity uk
dc.subject mental deficiency uk
dc.subject teenager uk
dc.subject appetence uk
dc.subject social role uk
dc.subject deviant behavior uk
dc.title Особливості статеворольової ідентичності розумово відсталих дівчат-підлітків uk
dc.title.alternative Characteristics of gender-role identity of mentally retarded female teenagers uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc [159.922.76-056.6-055.25:305 ](043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу