Дисертацію присвячено проблемі підготовки вчителів початкових класів до викладання образотворчого мистецтва, дослідженню її змісту та особливостей. Окреслено обсяг та визначено структуру базових знань та вмінь з образотворчого мистецтва, необхідних учителям початкових класів у їх професійній діяльності. Визначено критерії та рівні їх сформованості. Виявлено педагогічні умови, що сприяють ефективності формування базових знань та вмінь з образотворчого мистецтва в майбутніх учителів початкових класів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику формування у студентів базових знань та вмінь з образотворчого мистецтва, яка передбачає поетапне формування основних понять образотворчого мистецтва та методики його навчання, залучення майбутніх педагогів до активної власної художньої діяльності та до організації образотворчої діяльності молодших школярів.
The dissertation is devoted to a problem of preparation of teachers of initial classes to teaching the fine arts, research of its maintenance and features. Volumne and structure of base knowledge and skills from the fine arts of initial classes, which are necessary for teachers in their professional work are determined. Criterias are revealed and their forming are equals. Methodic of formation of base knowledge and skills from the fine arts during the active graphic activity directed on formation of the basic concepts of the fine arts and its training of younger puupilis is theoretically proved and are experimentally checked.