Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модульно-рейтингова система підготовки фахівців до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мордоус, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-11-28T09:21:21Z
dc.date.available 2023-11-28T09:21:21Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Мордоус, Ірина Олександрівна. Модульно-рейтингова система підготовки фахівців до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Мордоус Ірина Олександрівна ; наук. керівник Богініч Ольга Любомирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2009. – 298 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43159
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене проблемі використання модульнорейтингової системи в підготовці фахівців дошкільного профілю до навчання дітей іноземної мови. Розкриті особливості підвищення якості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти до навчання дітей іноземної мови в сучасних умовах реалізації технологічного підходу. Розроблено модель функціональної структури підготовки фахівців окресленої спеціалізації та концептуальні основи її реалізації: визначені основні напрями організації навчальної діяльності студентів, охарактеризований комплекс компонентів готовності фахівця зазначеного профілю. Обґрунтована інтеграція активних методів навчання в модульно-рейтингову систему роботи. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність впровадження модульно-рейтингової системи у поєднанні з технологією активних методів в процес формування професійної готовності вихователів до навчання дітей дошкільного віку іноземної мови. Визначено, що зазначений процес набуває ефективності за умови застосування експериментальної системи роботи. uk
dc.description.abstract This research paper addresses the use of modular rating system for training experts in teaching foreign languages to pre-school children. It explores distinctive features of modern education technologies which allowed to develop an experimental training system for experts of the above category. A basic set of readiness components has been determined, which is fundamental for producing a cluster of components enabling special training, as well as additional components that aid a teacher in maximizing linguistic performance of pre-school learners. Conceptual foundations for training experts of the above category and a functional model for achieving professional readiness have been developed. The experimental system enjoys solid theoretical grounds and has been tested out in practice. It proved efficient in building professional readiness of teachers in teaching foreign languages to pre-school learners. The system entails modular rating training practices, each module featuring various training techniques carefully selected for this purpose, which delivers a much better quality of training. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна готовність uk
dc.subject компоненти професійної готовності uk
dc.subject педагогічна технологія uk
dc.subject модульно-рейтингова система uk
dc.subject активні методи навчання uk
dc.subject professional readiness uk
dc.subject components of professional readiness uk
dc.subject pedagogic technology uk
dc.subject modular rating system uk
dc.subject active training techniques uk
dc.title Модульно-рейтингова система підготовки фахівців до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку uk
dc.title.alternative Modular rating system for training experts in teaching foreign languages to pre-school children uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.14:371.134:811:373.2 (043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу