Дисертаційне дослідження присвячене проблемі використання модульнорейтингової системи в підготовці фахівців дошкільного профілю до навчання дітей іноземної мови. Розкриті особливості підвищення якості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти до навчання дітей іноземної мови в сучасних умовах реалізації технологічного підходу. Розроблено модель функціональної структури підготовки фахівців окресленої спеціалізації та концептуальні основи її реалізації: визначені основні напрями організації навчальної діяльності студентів, охарактеризований комплекс компонентів готовності фахівця зазначеного профілю. Обґрунтована інтеграція активних методів навчання в модульно-рейтингову систему роботи. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність впровадження модульно-рейтингової системи у поєднанні з технологією активних методів в процес формування професійної готовності вихователів до навчання дітей дошкільного віку іноземної мови. Визначено, що зазначений процес набуває ефективності за умови застосування експериментальної системи роботи.
This research paper addresses the use of modular rating system for training experts in teaching foreign languages to pre-school children. It explores distinctive features of modern education technologies which allowed to develop an experimental training system for experts of the above category. A basic set of readiness components has been determined, which is fundamental for producing a cluster of components enabling special training, as well as additional components that aid a teacher in maximizing linguistic performance of pre-school learners. Conceptual foundations for training experts of the above category and a functional model for achieving professional readiness have been developed. The experimental system enjoys solid theoretical grounds and has been tested out in practice. It proved efficient in building professional readiness of teachers in teaching foreign languages to pre-school learners. The system entails modular rating training practices, each module featuring various training techniques carefully selected for this purpose, which delivers a much better quality of training.