Походження коронавірусної хвороби 2019 (COVID-19) в Ухані, Китай, є однією з найбільш смертоносних пандемій, з якими коли-небудь стикався світ. Хоча перший випадок було зареєстровано в грудні 2019 року, до березня 2020 року COVID-19 настільки швидко поширився в більшості країн, що Всесвітня організація охорони здоров’я оголосила його глобальною пандемією. Пандемія COVID-19 призвела до зростання захворюваності та смертності за дуже короткий період часу. Пандемія COVID-19 призвела до закриття шкіл, ліцеїв та університетів, щоб запобігти подальшій передачі та поширенню хвороби серед навчаючихся. Тотальне закриття освітніх установ вплинуло на студентів за декількома проявами: деякі студенти повідомляють, що страждають від тривоги, депресії та перепадів настрою. COVID-19 порушив соціальне спілкування студентів і вплинув на їх домашнє життя. Ці впливи на студентів зрештою вплинуть на їхній успіх і прогрес. Тому навчальні заклади повинні вжити заходів, щоб допомогти освітянам одужати від наслідків COVID-19.
The origin of coronavirus disease 2019 (COVID-19) in Wuhan, China is reported to be one of the deadliest pandemics the world has ever faced. Although the first case was reported in December 2019, by March 2020, COVID-19 had spread so rapidly in most countries that the World Health Organization declared it a global pandemic. The COVID-19 pandemic has resulted in increased morbidity and mortality in a very short period of time. The COVID-19 pandemic has led to the closure of schools, colleges and universities to prevent further transmission and spread of the disease. The physical closure of schools, colleges and universities has impacted students in several ways, with some students reporting suffering from anxiety, depression and mood swings. COVID-19 has disrupted students' social interactions and impacted their home lives. These influences on students will ultimately affect their success and progress. Therefore, educational institutions must take measures to help students recover from the effects of COVID-19.