Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови мотивації студентів аграрних закладів вищої освіти до фізичного виховання в умовах воєнного стану

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мирошніченко, В. О.
dc.contributor.author Євтушенко, І. М.
dc.date.accessioned 2023-11-24T08:57:31Z
dc.date.available 2023-11-24T08:57:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мирошніченко, В. О. Педагогічні умови мотивації студентів аграрних закладів вищої освіти до фізичного виховання в умовах воєнного стану / В. О. Мирошніченко, І. М. Євтушенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 11 (171). – С. 128-133. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43080
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі мотивації у студентів аграрних закладів вищої освіти до занять фізичним вихованням. Констатовано тенденцію останніх років до зниження рівнів здоров'я і рухової активності та переважної схильності до пасивного способу життя через COVID-19, а згодом і війну. Конкретизовано сутність поняття «педагогічні умови» у контексті проведеного дослідження. Визначені та обґрунтовані педагогічні умови формування мотивації студентів вищих аграрних закладів освіти до занять фізичним виховання в сучасних умовах життя, що закладає основу для майбутнього активного життя, допомагає сформувати звички та потребу в регулярній фізичній активності. До педагогічних умов формування мотивації студентів вищих аграрних закладів освіти до занять фізичним виховання віднесено такі: застосування особистісно орієнтованого підходу до організації та проведення занять із фізичного виховання, пробудження у студентів потреби до самостійних занять фізичною культурою і спортом, розширення сфери фізкультурної діяльності студентів за рахунок активного залучення до занять в спортивних секціях, формування позитивного ставлення до занять фізичними вправами, прищеплення інтересу до занять спортом, впровадження в практику викладання методів і засобів активізації студентів до занять оздоровчо-рекреаційною руховою активністю, забезпечення тісного взаємозв’язку фізичного виховання з майбутньою професійною діяльністю. uk
dc.description.abstract The article deals with the problem of formation of motivation for physical education in students of agricultural institutions of higher education. The trend of recent years towards a decrease in the level of health and physical activity and overwhelming socialization towards a passive way of life has been noted. The essence of the concept of "pedagogical conditions" is specified in the context of the conducted research. The article identifies and substantiates the pedagogical conditions for forming the motivation of students of higher agricultural educational institutions to engage in physical education in modern living conditions, which lays the foundation for a future active life, helps to form habits and the need for regular physical activity. Pedagogical conditions for the formation of the motivation of students of higher agricultural educational institutions to engage in physical education include the following: the use of a personally oriented approach to the organization and conduct of physical education classes, the development of students' need for independent physical education and sports, the expansion of the scope of physical education activities of students due to active . involvement in classes in sports sections, formation of a positive attitude towards physical exercises, inculcation of interest in sports, introduction into teaching practice of methods and means of activating students for health-recreational physical activity, ensuring a close relationship between physical education and professional orientation of students' personalities, targeting the stimulation of active physical activity of students according to various incentives, establishment of productive and trusting relationships between the student and the teacher. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject студент uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject motivation uk
dc.subject physical education uk
dc.subject student uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Педагогічні умови мотивації студентів аграрних закладів вищої освіти до фізичного виховання в умовах воєнного стану uk
dc.title.alternative Pedagogical conditions of motivation of students of agricultural institutions of higher education to physical education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147
dc.identifier.doi 10.31392/UDU-nc.series15.2023.11(171).26


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу