Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль та значення рухливих ігор в процесі психологічного та психофізіологічного розвитку юних футболістів на етапі початкової підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Байрачний, О. В.
dc.contributor.author Дейнеко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-11-24T07:36:40Z
dc.date.available 2023-11-24T07:36:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Байрачний, О. В. Роль та значення рухливих ігор в процесі психологічного та психофізіологічного розвитку юних футболістів на етапі початкової підготовки / О. В. Байрачний, І. В. Дейнеко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 11 (171). – С.12-16. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43048
dc.description.abstract Організований футбол все частіше йде в розріз із можливостями та потребами дитини. Особливо критично дана тенденція виглядає на етапі початкової підготовки. Окрім негативних впливів на фізичний розвиток юних футболістів форсування підготовки та ігнорування їх вікових особливостей вкрай деструктивно позначається на психічному розвитку дітей. В статті проаналізовано можливості та переваги педагогічних засобів регуляції мотиваційних чинників та процесу формування цілого ряду психологічних якостей і здібностей юних футболістів у віці від 6 до 9 років. Запропоновані способи формування особистості юних футболістів. Формування спортивного характеру юних футболістів мають складати як командні дії так і індивідуальні особливості. Зосередження на виховуванні дітей починається у середовищі яке формує їх. Найважливішим компонентом формування юної особистості є психологічний аспект. За рахунок різноманітних рухів з м’ячем і без нього діти можуть набувати ігрового досвіду. Адаптація вправ до потреб дитини є базовою умовою для профілактики травмуючих впливів та сприяння її гармонійного розвитку, створення передумов для стимуляції самостійного мислення, використовуючи принцип «намагайся знайти рішення». В роботі узагальнено данні спеціальних літературних джерел та вітчизняний практичний досвід, а також зроблено аналіз ключових факторів, що детермінують динаміку навчання і фізичний та психологічний розвиток юних футболістів. Показані механізми впливу використання педагогічних засобів ігрового характеру на процес формування мотиваційної, когнітивної та психоемоційної сфери дитини молодшого шкільного віку, яка займається футболом. uk
dc.description.abstract Organized football increasingly goes against the capabilities and needs of the child. This trend is especially critical at the stage of initial preparation. In addition to the negative effects on the physical development of young football players, forcing training and ignoring their age characteristics has an extremely destructive effect on the mental development of children. The article analyzes the possibilities and advantages of pedagogical means of regulating motivational factors and the process of forming a number of psychological qualities and abilities of young football players aged 6 to 9 years. Suggested methods of personality formation of young football players. The formation of the sports character of young football players should consist of both team actions and individual characteristics. Focusing on raising children begins in the environment that shapes them. The most important component of the formation of a young personality is the psychological aspect. Due to various movements with and without the ball, children can gain game experience. Adapting exercises to the child's needs is a basic condition for preventing traumatic effects and promoting its harmonious development, creating prerequisites for stimulating independent thinking, using the "try to find a solution" principle. The work summarizes data from special literary sources and domestic practical experience, as well as analyzes the key factors that determine the dynamics of training and physical and psychological development of young football players. The mechanisms of the influence of the use of pedagogical tools of a game nature on the process of formation of the motivational, cognitive and psycho-emotional sphere of a child of primary school age playing football are shown. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject юні футболісти uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject рухливі ігри uk
dc.subject психологічні характеристики uk
dc.subject вікові особливості uk
dc.subject young football players uk
dc.subject development uk
dc.subject mobile games uk
dc.subject psychological characteristics uk
dc.subject age characteristics uk
dc.title Роль та значення рухливих ігор в процесі психологічного та психофізіологічного розвитку юних футболістів на етапі початкової підготовки uk
dc.title.alternative The role and significance of mobile games in the process of psychological and psychophysiological development of young football players at the stage of initial training uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.332.015.14’06
dc.identifier.doi 10.31392/UDU-nc.series15.2023.11(171).02


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу