Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Комп'ютерно-орієнтовані технології освітніх вимірювань як засіб удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Микитенко, Павло Васильович
dc.date.accessioned 2023-11-17T06:55:55Z
dc.date.available 2023-11-17T06:55:55Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Микитенко, Павло Васильович. Комп'ютерно-орієнтовані технології освітніх вимірювань як засіб удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (технічні дисципліни) / Микитенко Павло Васильович ; наук. керівник Сергієнко Володимир Петрович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. – 278 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42971
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему використання комп'ютерно орієнтованих технологій освітніх вимірювань як засобу удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у філософських, педагогічних та психологічних джерелах, визначено головні етапи педагогічної діагностики фахових знань та вимоги до використання комп'ютерно орієнтованих технологій, уточнено базові поняття дослідження. Запропоновано концептуальні положення методів і методики реалізації комп'ютерної педагогічної діагностики якості знань майбутніх учителів технологій. Розроблено педагогічну модель комплексу комп'ютерно орієнтованих технологій освітніх вимірювань як засобу удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій. Розроблено й експериментально перевірено доцільність комп’ютерно орієнтованого технологічного компоненту визначення валідності та надійності. Визначено організаційно-педагогічні умови використання комп'ютерно орієнтованої технології освітніх вимірювань як засобу удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій та розроблено елементи дидактичної системи діагностики фахової підготовки майбутніх учителів технологій, а також на основі наукових принципів добору змісту навчального матеріалу розроблено методичну систему навчання технологій тестування знань з природничоматематичних та технічних дисциплін. uk
dc.description.abstract The dissertation investigates the problem of using computer-oriented educational measurement technology as a means of improving the professional training of future teachers of technology. The state investigated problem in philosophical, pedagogical and psychological sources, identified the main stages of educational assessment expertise and requirements using computer oriented technologies, clarified the basic concepts of the study. Conceptual provisions implemented methods and techniques of teaching quality diagnostic computer knowledge. The pedagogical model complex computeroriented educational measurement technology is the meaning of improving professional training. The analysis of existing computer systems oriented technologies and singles out basic functional characteristics which they possess to address major problems of educational measurement reveals the basic use of computer-based testing. Developed and experimentally tested the feasibility of computer-based technology component determining validity and reliability. Defined organizational and pedagogical conditions of use of computer technology-oriented educational measurement as a means of improving the professional training of teachers developed technologies and didactic elements of a comprehensive diagnostic system of professional training of future teachers of technology, and based on scientific principles of selection of the content of the training material developed key components of methodical system of education. Testing technologies in the field of natural and mathematical and engineering sciences. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освітні вимірювання uk
dc.subject педагогічна діагностика uk
dc.subject педагогічний контроль uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject якість знань uk
dc.subject комп'ютерно орієнтовані технології uk
dc.subject вчителі технологій uk
dc.subject educational measurement uk
dc.subject educational diagnosis uk
dc.subject monitoring uk
dc.subject professional training uk
dc.subject quality of knowledge uk
dc.subject computer oriented technology uk
dc.subject teachers of technologies uk
dc.title Комп'ютерно-орієнтовані технології освітніх вимірювань як засіб удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів технологій uk
dc.title.alternative Computer technology oriented educational measurement as a means of improving the professional training of teachers of technologies uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:[004:37](043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу