ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельник, Ольга Петрівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-11-17T06:12:42Z | |
dc.date.available | 2023-11-17T06:12:42Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Мельник, Ольга Петрівна. Формування досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія тa методикa музичного нaвчaння / Мельник Ольга Петрівна ; наук. керівник Щолокова Ольга Пилипівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 227 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42965 | |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі досліджено проблему формування досвіду музичнопросвітницької діяльності майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки. Здійснено ретроспективний аналіз наукової літератури з проблеми дослідження та конкретизовано його основні поняття. Дано визначення поняттю “досвід музично-просвітницької діяльності” майбутнього вчителя музики, розкрито його сутність і зміст. Розроблено й теоретично обґрунтовано компонентну структуру означеного феномену, яка складається з когнітивноорієнтаційного, діяльнісно-емпіричного, креативно-праксеологічного та рефлексійно-аксіологічного компонентів. Експериментально перевірено оригінальну методику поетапного формування досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки у вищих музично-педагогічних навчальних закладах та доведено її ефективність. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation investigates the problem of formation of musical experience and educational activities of the future teacher of music in the process of piano training. Retrospective analysis of scientific literature on the issue of the research is done, and its basic concepts are specified. The definition of the concept of "experience of musical and educational activity" along with its essence and content are presented. The theoretically based component structure of the phenomenon of educational activities is developed. It consists of cognitive orientation, action-empirical, creative, and reflexive-axiological components. The analysis of the original method of formation of experience of musical education of future teachers in the process of music piano training and higher educational institutions and its effectiveness is proved. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | досвід | uk |
dc.subject | музично-просвітницька діяльність | uk |
dc.subject | структурні компоненти | uk |
dc.subject | організаційно-методична модель | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | educational | uk |
dc.subject | music activity experience | uk |
dc.subject | structural components | uk |
dc.subject | organizational methodical model | uk |
dc.subject | method | uk |
dc.title | Формування досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Formation of educational music activity experience of a future music teacher in the process of piano training | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.016:786.2 |