Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Ольга Петрівна
dc.date.accessioned 2023-11-17T06:12:42Z
dc.date.available 2023-11-17T06:12:42Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Мельник, Ольга Петрівна. Формування досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія тa методикa музичного нaвчaння / Мельник Ольга Петрівна ; наук. керівник Щолокова Ольга Пилипівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 227 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42965
dc.description.abstract У дисертаційній роботі досліджено проблему формування досвіду музичнопросвітницької діяльності майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки. Здійснено ретроспективний аналіз наукової літератури з проблеми дослідження та конкретизовано його основні поняття. Дано визначення поняттю “досвід музично-просвітницької діяльності” майбутнього вчителя музики, розкрито його сутність і зміст. Розроблено й теоретично обґрунтовано компонентну структуру означеного феномену, яка складається з когнітивноорієнтаційного, діяльнісно-емпіричного, креативно-праксеологічного та рефлексійно-аксіологічного компонентів. Експериментально перевірено оригінальну методику поетапного формування досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки у вищих музично-педагогічних навчальних закладах та доведено її ефективність. uk
dc.description.abstract The dissertation investigates the problem of formation of musical experience and educational activities of the future teacher of music in the process of piano training. Retrospective analysis of scientific literature on the issue of the research is done, and its basic concepts are specified. The definition of the concept of "experience of musical and educational activity" along with its essence and content are presented. The theoretically based component structure of the phenomenon of educational activities is developed. It consists of cognitive orientation, action-empirical, creative, and reflexive-axiological components. The analysis of the original method of formation of experience of musical education of future teachers in the process of music piano training and higher educational institutions and its effectiveness is proved. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject досвід uk
dc.subject музично-просвітницька діяльність uk
dc.subject структурні компоненти uk
dc.subject організаційно-методична модель uk
dc.subject методика uk
dc.subject educational uk
dc.subject music activity experience uk
dc.subject structural components uk
dc.subject organizational methodical model uk
dc.subject method uk
dc.title Формування досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки uk
dc.title.alternative Formation of educational music activity experience of a future music teacher in the process of piano training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:786.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу