У дисертаційній роботі досліджено проблему формування досвіду музичнопросвітницької діяльності майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки. Здійснено ретроспективний аналіз наукової літератури з проблеми дослідження та конкретизовано його основні поняття. Дано визначення поняттю “досвід музично-просвітницької діяльності” майбутнього вчителя музики,
розкрито його сутність і зміст. Розроблено й теоретично обґрунтовано компонентну структуру означеного феномену, яка складається з когнітивноорієнтаційного, діяльнісно-емпіричного, креативно-праксеологічного та рефлексійно-аксіологічного компонентів. Експериментально перевірено оригінальну методику поетапного формування досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки у вищих музично-педагогічних навчальних закладах та доведено її ефективність.
The dissertation investigates the problem of formation of musical experience and educational activities of the future teacher of music in the process of piano training. Retrospective analysis of scientific literature on the issue of the research is done, and its basic concepts are specified. The definition of the concept of "experience of musical and educational activity" along with its essence and content are presented. The theoretically
based component structure of the phenomenon of educational activities is developed. It consists of cognitive orientation, action-empirical, creative, and reflexive-axiological components. The analysis of the original method of formation of experience of musical education of future teachers in the process of music piano training and higher educational institutions and its effectiveness is proved.