Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Варіативність організаційних форм навчальної діяльності учнів 6-7 річного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матішак, Маріанна Василівна
dc.date.accessioned 2023-11-16T08:06:14Z
dc.date.available 2023-11-16T08:06:14Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Матішак, Маріанна Василівна. Варіативність організаційних форм навчальної діяльності учнів 6-7 річного віку : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 – теорія навчання / Матішак Маріанна Василівна ; наук. керівник Шпак Олександра Михайлівна ; Прикарпатський нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2008. – 216 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42940
dc.description.abstract У дисертації розглядається актуальна проблема – розвиток навчальної діяльності учнів 6–7-річного віку засобами варіативності організаційних форм. На основі вивчення психолого-педагогічної літератури систематизовано оптимальні варіанти поєднання різних форм навчальної діяльності учнів. Теоретично обґрунтована, розроблена й апробована модель варіативності організаційних форм навчальної діяльності учнів 6–7-річного віку й досліджений вплив її використання на підвищення якості процесу навчання. Основні результати, положення та висновки можуть бути використані у навчальних курсах із дидактики, в процесі навчання учнів 6–7-річного віку, для створення підручників, науково-методичних і навчальних посібників. uk
dc.description.abstract В диссертации рассматривается актуальная проблема – развитие учебной деятельности учащихся 6–7-летнего возраста посредством вариативности организационных форм учебной деятельности. Проведенный анализ возникновения различных форм организации обучения – индивидуальных, групповых, фронтальных – позволил выявить особенности и предпосылки их возникновения на различных этапах развития общества, выделить общее и особенное в подходах к пониманию сущности этих категорий дидактики, а также влияние их использования на развитие учебной деятельности учащихся. В педагогической науке существовали разные подходы к организации учебного процесса, но проблема организационных форм учебной деятельности и их классификации остаётся актуальной и в современной педагогической науке. uk
dc.description.abstract The essential problem of the development of the educational activity of the 6–7 years old pupils by means of the variety of the organizational forms of the educational activity is examined in the dissertation. On the basis of the psychological and pedagogical literature the connection of different forms of the educational activity of the pupils is systemized by means of different variants. The model of the variety of the organizational forms of the educational activity of the 6–7 years old pupils is theoretically predicted, elaborates upon the quality of the educational process is examined. The main results, thesises, conclusions can be used in the educational didactics courses, in the educational activity of the pupils, for the creation of the textbooks, scientifical, methodological and educational literature. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject варіативність організаційних форм навчальної діяльності uk
dc.subject фронтальна, групова, парна й індивідуальна форми навчальної діяльності uk
dc.subject учні 6–7-річного віку uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject вариативность организационных форм учебной деятельности uk
dc.subject фронтальная, групповая, парная и индивидуальная формы учебной деятельности uk
dc.subject учащиеся 6–7-летнего возраста uk
dc.subject учебная деятельность uk
dc.subject the variety of the organizational forms of the educational activity uk
dc.subject the individual, pair and group forms of training uk
dc.subject the 6–7 years old pupils uk
dc.subject educational activity uk
dc.title Варіативність організаційних форм навчальної діяльності учнів 6-7 річного віку uk
dc.title.alternative Вариативность организационных форм учебной деятельности учащихся 6–7-летнего возраста uk
dc.title.alternative The variety of the organizational forms of the educational activity of the 6–7-years old pupils uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.31:373.31


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу