Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Малиновська, Олена Львівна
dc.date.accessioned 2023-11-13T08:54:22Z
dc.date.available 2023-11-13T08:54:22Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Малиновська, Олена Львівна. Освітнє врядування в умовах глобалізації та інформатизації : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Малиновська Олена Львівна ; наук. керівник Савельєв Володимир Леонідович ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 178 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42899
dc.description.abstract Дисертація присвячена філософському аналізу теорії і практики освітнього врядування в умовах глобалізації та інформатизації суспільства. Обґрунтовується визначення освітнього врядування, розкривається його філософське підґрунтя, чітка антибюрократична спрямованість. Особлива увага приділяється обґрунтуванню критеріїв типологій зовнішнього освітнього врядування, визначенню теоретико-методологічних орієнтирів у дослідженні його конкретно-історичної практики. В процесі дослідження внутрішнього освітнього врядування головним об’єктом аналізу є університетська автономія – її теоретичні моделі та практика їх втілення в умовах глобалізації та інформатизації. В українському дискурсі проблема освітнього врядування розробляється в контексті концепції державно-громадського управління. В роботі розкриваються тематичні та концептуальні напрями її дотичності із західними підходами до проблеми управління освітою. Один із них – розуміння функцій інституцій громадянського суспільства, їх ролі у формуванні освітньої політики. Спільність проблематики у західному та українському дискурсі передбачає наявність узгодженої термінології. uk
dc.description.abstract В работе осуществлен философский анализ теории и практики управления образованием в условиях глобализации и информатизации. Обосновывается методологический потенциал социокультурного дискурсанализа как теоретико-методологической основы диссертации. Глобализация и информационная революция формирует новые дискурсивные формации – научные парадигмы, сердцевину которых составляет идея информации как главного фактора современной общественной жизни. В работе раскрыты содержание и направление кардинальных изменений в представлениях об организации власти и управления в социальных системах, прежде всего в образовании. Эти изменения происходят прежде всего в культурноцивилизованном и информационно-коммуникативном измерениях. uk
dc.description.abstract Thesis is devoted to philosophical analysis of theory and practice of educational governance in the context of globalization and informatisation of society. Political, ideological, theoretical and methodological conditions that attract attention of the western scholars to the mentioned topic are presented in the thesis. Definition of educational governance, its philosophical basis and clear antibureaucratic dimension is asserted in the thesis. Special attention is paid to the substantiation of the typology criteria of the external educational governance and determination of the theoretical and methodological checking points in a study of the specific historical practice of the educational governance. In the process of analysis of the internal educational governance, special attention is paid to the autonomy of university – its theoretical models and practice of implementation in the context of globalization and informatisation. In the Ukrainian discourse the problem of the educational governance is elaborated in the framework of the concept of state and public administration. Thematic and conceptual ways of the current research and its conformity with the western approaches to the problem of educational governance are presented in the thesis. One of them is proper understanding of the role and functions of the civic society institutions, their role in the process of education policy formation. Similarity of problematics in the Western and Ukrainian discourses, to which special attention is paid in the thesis, provides for existence of the coherent terminology. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освіта uk
dc.subject управління uk
dc.subject врядування uk
dc.subject урядування uk
dc.subject освітнє врядування uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject інформатизація uk
dc.subject університет uk
dc.subject автономія uk
dc.subject образование uk
dc.subject управление uk
dc.subject управление образованием uk
dc.subject глобализация uk
dc.subject информатизация uk
dc.subject университет uk
dc.subject автономия uk
dc.subject education uk
dc.subject administration uk
dc.subject governance uk
dc.subject government uk
dc.subject еducational governance uk
dc.subject globalization uk
dc.subject informatisation uk
dc.subject university uk
dc.subject autonomy uk
dc.title Освітнє врядування в умовах глобалізації та інформатизації uk
dc.title.alternative Управление образованием в условиях глобализации и информатизации uk
dc.title.alternative Educational governance in the age of globalization and informatisation uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 141.7:37.07(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу