ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравец, Ніна Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-10T09:07:03Z | |
dc.date.available | 2023-11-10T09:07:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кравець, Н. П. Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи з дітьми з посттравматичними симптомами / Н. П. Кравець // Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів : матеріали VІ Міжнародної інтернет-конференції, 24 листопада 2022 р. / відп. ред. В. В. Макарчук ; Уманський державний педагогічнийуніверситетімені Павла Тичини. – Умань : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2022. – С. 56-60. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42871 | |
dc.description.abstract | У роботі доведено значення педагогіки партнерства для роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями в умовах війни, що сприяє зменшенню в учнів страху під час навчання, зниження емоційного напруження. Досягається це завдяки дотриманню нової педагогічної етики, з особливостями якої знайомлять майбутніх корекційних педагогів, які навчаються в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова на кафедрі психокорекційної педагогіки та реабілітології. Проаналізовано види робіт, які опановують майбутні корекційні педагоги, що допоможе їм ефективно побороти наявні у дітей з інтелектуальними порушеннями посттравматичні симптоми. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи з дітьми з посттравматичними симптомами | uk |
dc.type | Thesis | uk |