Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери в контексті модернізації вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Локшин, Віктор Соломонович
dc.date.accessioned 2023-11-09T07:56:26Z
dc.date.available 2023-11-09T07:56:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Локшин, Віктор Соломонович. Професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери в контексті модернізації вищої освіти : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Локшин Віктор Соломонович ; наук. консультант Євтух Микола Борисович ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ, 2015. – 438 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42844
dc.description.abstract У дисертації здійснено дослідження теоретико-методологічних, психолого педагогічних і методичних основ формування професійної компетентності майбутніх менеджерів СКС закладів та установ відповідного профілю – інваріантної характеристики, базового компонента їхньої професійної управлінської підготовки. Побудовано модель системи формування професійної компетентності майбутніх менеджерів СКС, охарактеризовано зміст їх професійної підготовки в процесі реалізації провідних професійних функцій, процес модернізації. Здійснено практичну інтерпретацію моделі у відповідних методиках, перевірена ефективність функціонування системи, виявлена позитивна динаміка формування професійної компетентності, що дозволяє використовувати розроблену систему в наскрізній практичній підготовці. Науково обґрунтовано сутність і структуру поняття «професійна компетентність менеджерів СКС», вперше подане його визначення. Розроблені критерії та методика діагностики рівнів сформованості професійної управлінської компетентності. uk
dc.description.abstract Диссертация содержит исследование теоретико-методологических, психолого педагогических и методических основ проблемы формирования профессиональной компетентности будущих менеджеров социокультурной сферы. Мы исходим из того, что профессиональная компетентность является базовым, инвариантным компонентом и метаиндивидуальной характеристикой профессиональной подготовки будущих менеджеров социокультурной сферы. Она рассматривается как сложное полифункциональное и индивидуально- психологическое явление, которое формируется путем интеграции теоретической и сквозной практической подготовки будущих менеджеров социокультурной сферы, а также личностных качеств в осуществлении профессиональной деятельности. Эффективность использования экспериментальной системы на практике подтверждена позитивной динамикой развития профессиональной компетентности, что подтверждено качественно-количественными показателями её динамики. Возможность внедрения предложенной системы сквозной практической подготовки, обусловлена разработанным программно-методическим обеспечением. В нашем исследовании указана возможность широкого использования разработанной системы с целью формирования профессиональной компетентности разных категорий менеджеров социокультурной деятельности. uk
dc.description.abstract The thesis contains a study of the theoretical-methodological, psycho-pedagogical and methodical bases of formation of professional competence of future managers the socio-cultural sphere. The professional component of professional managerial competence is considered in the study as a socially important challenge from which depends the success of personality-centered approach to teaching, humanization of education. Development of professional competence of future managers the socio-cultural sphere has stepped nature and, accordingly, there is pursuant to such stages: information, axiological, conversion). Efficiency of the pilot system in practice confirmed the positive dynamics of the development of professional competence that is qualitative-quantitative indicators of its dynamics. The possibility of introducing the proposed end-to-end system of practical training was developed by the program-methodical providing (training system, scheme-a guide for self-assessment of the student’s practical skills of choice, etc.).The study indicated the possibility of wider use of the developed system to develop professionally. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери uk
dc.subject модель uk
dc.subject система uk
dc.subject толерантність uk
dc.subject професійний такт uk
dc.subject профессиональная компетентность будущих менеджеров социокультурной сферы uk
dc.subject модель uk
dc.subject система uk
dc.subject единое профессиональное поле uk
dc.subject толерантность uk
dc.subject professional competence of future primary uk
dc.subject pedagogical ethics uk
dc.subject pedagogical deontology uk
dc.subject model uk
dc.subject system uk
dc.subject common professional field uk
dc.subject tolerance uk
dc.title Професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери в контексті модернізації вищої освіти uk
dc.title.alternative Профессиональная компетентность будущих менеджеров социокультурной сферы в контексте модернизации высшего образования uk
dc.title.alternative Рrofessional competence in the sphere of socio-cultural context future manager’s modernization of higher education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016;005:316.37


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу