ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Локшин, Віктор Соломонович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-11-09T07:56:26Z | |
dc.date.available | 2023-11-09T07:56:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Локшин, Віктор Соломонович. Професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери в контексті модернізації вищої освіти : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Локшин Віктор Соломонович ; наук. консультант Євтух Микола Борисович ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ, 2015. – 438 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42844 | |
dc.description.abstract | У дисертації здійснено дослідження теоретико-методологічних, психолого педагогічних і методичних основ формування професійної компетентності майбутніх менеджерів СКС закладів та установ відповідного профілю – інваріантної характеристики, базового компонента їхньої професійної управлінської підготовки. Побудовано модель системи формування професійної компетентності майбутніх менеджерів СКС, охарактеризовано зміст їх професійної підготовки в процесі реалізації провідних професійних функцій, процес модернізації. Здійснено практичну інтерпретацію моделі у відповідних методиках, перевірена ефективність функціонування системи, виявлена позитивна динаміка формування професійної компетентності, що дозволяє використовувати розроблену систему в наскрізній практичній підготовці. Науково обґрунтовано сутність і структуру поняття «професійна компетентність менеджерів СКС», вперше подане його визначення. Розроблені критерії та методика діагностики рівнів сформованості професійної управлінської компетентності. | uk |
dc.description.abstract | Диссертация содержит исследование теоретико-методологических, психолого педагогических и методических основ проблемы формирования профессиональной компетентности будущих менеджеров социокультурной сферы. Мы исходим из того, что профессиональная компетентность является базовым, инвариантным компонентом и метаиндивидуальной характеристикой профессиональной подготовки будущих менеджеров социокультурной сферы. Она рассматривается как сложное полифункциональное и индивидуально- психологическое явление, которое формируется путем интеграции теоретической и сквозной практической подготовки будущих менеджеров социокультурной сферы, а также личностных качеств в осуществлении профессиональной деятельности. Эффективность использования экспериментальной системы на практике подтверждена позитивной динамикой развития профессиональной компетентности, что подтверждено качественно-количественными показателями её динамики. Возможность внедрения предложенной системы сквозной практической подготовки, обусловлена разработанным программно-методическим обеспечением. В нашем исследовании указана возможность широкого использования разработанной системы с целью формирования профессиональной компетентности разных категорий менеджеров социокультурной деятельности. | uk |
dc.description.abstract | The thesis contains a study of the theoretical-methodological, psycho-pedagogical and methodical bases of formation of professional competence of future managers the socio-cultural sphere. The professional component of professional managerial competence is considered in the study as a socially important challenge from which depends the success of personality-centered approach to teaching, humanization of education. Development of professional competence of future managers the socio-cultural sphere has stepped nature and, accordingly, there is pursuant to such stages: information, axiological, conversion). Efficiency of the pilot system in practice confirmed the positive dynamics of the development of professional competence that is qualitative-quantitative indicators of its dynamics. The possibility of introducing the proposed end-to-end system of practical training was developed by the program-methodical providing (training system, scheme-a guide for self-assessment of the student’s practical skills of choice, etc.).The study indicated the possibility of wider use of the developed system to develop professionally. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | система | uk |
dc.subject | толерантність | uk |
dc.subject | професійний такт | uk |
dc.subject | профессиональная компетентность будущих менеджеров социокультурной сферы | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | система | uk |
dc.subject | единое профессиональное поле | uk |
dc.subject | толерантность | uk |
dc.subject | professional competence of future primary | uk |
dc.subject | pedagogical ethics | uk |
dc.subject | pedagogical deontology | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | system | uk |
dc.subject | common professional field | uk |
dc.subject | tolerance | uk |
dc.title | Професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери в контексті модернізації вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Профессиональная компетентность будущих менеджеров социокультурной сферы в контексте модернизации высшего образования | uk |
dc.title.alternative | Рrofessional competence in the sphere of socio-cultural context future manager’s modernization of higher education | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.016;005:316.37 |