Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості формування невербальних засобів комунікативної діяльності у дітей дошкільного віку з розладами спектра аутизму

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Логвінова, Ірина Петрівна
dc.date.accessioned 2023-11-08T14:01:05Z
dc.date.available 2023-11-08T14:01:05Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Логвінова, Ірина Петрівна. Особливості формування невербальних засобів комунікативної діяльності у дітей дошкільного віку з розладами спектра аутизму : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Логвінова Ірина Петрівна ; наук. керівник Сак Тамара Василівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. – 267 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42842
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню особливостей формування невербальних засобів у дітей дошкільного віку із розладами спектру аутизму, визначенню умов та спеціальної методики їх формування. Описано психологічний зміст невербального компонента комунікативної діяльності дітей із РСА у знайомих на незнайомих комунікативних умовах. Визначено якісні відмінності особливостей невербальних засобів та невербальних комунікативних навичок спілкування дошкільників із РСА порівняно із дошкільниками з розумовою відсталістю. Розроблено та доведено ефективність спеціальної методики поетапного формування невербальних засобів комунікативної діяльності у дітей дошкільного віку з розладами спектра аутизму. uk
dc.description.abstract В диссертации на основе анализа психолого-педагогических исследований определены психологические особенности и место невербального компонента общения в системе коммуникативной деятельности; онтогенетические аспекты формирования невербальных средств общения в норме и при расстройствах спектра аутизма. На основе теоретического анализа сконструирована модель изучения невербального компонента коммуникативной деятельности, определены критерии сформированости невербальных средств общения и охарактеризованы особенности их функционирования у детей с расстройствами спектра аутизма 3-4 и 6-7 лет, а также у детей с умственной отсталостью и нормальным психофизическим развитием 3-4 и 6-7 лет. uk
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the research of the features of forming of nonverbal communicative means in the preschool children with Autism Spectrum Disorder, study of conditions and developing a special method of forming those features. The dissertation describes the psychological meaning of nonverbal component of communication in children with ASD in both familiar and unfamiliar conditions. The research enabled finding qualitative differences in the features of nonverbal communicative means in preschool children with ASD compared to children with mental retardation of the same age. The experiment proved the efficiency of the special method of phased forming of nonverbal communicative means in preschool children with ASD. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject розлади спектра аутизму uk
dc.subject комунікативна діяльність uk
dc.subject невербальні засоби uk
dc.subject комунікативні невербальні навички uk
dc.subject психологічні механізми невербального спілкування uk
dc.subject расстройства спектра аутизма uk
dc.subject коммуникативная деятельность uk
dc.subject невербальные средства uk
dc.subject коммуникативные невербальные навыки uk
dc.subject психологические механизмы невербального общения uk
dc.subject Autism Spectrum Disorder uk
dc.subject communicative activity uk
dc.subject nonverbal means uk
dc.subject nonverbal communicative skills uk
dc.subject phychological mechanisms of nonverbal communication uk
dc.title Особливості формування невербальних засобів комунікативної діяльності у дітей дошкільного віку з розладами спектра аутизму uk
dc.title.alternative Особенности формирования невербальных средств коммуникативной деятельности детей дошкольного возраста с нарушениями спектра аутизма uk
dc.title.alternative Particularities of forming of nonverbal means in the preschool children with Autism Spectrum Disorder uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.76–056.34:616.89–053.4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу