Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтеграція видів художньої діяльності як засіб розвитку мовлення молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лобанчук, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-11-08T09:34:11Z
dc.date.available 2023-11-08T09:34:11Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Лобанчук, Олена Анатоліївна. Інтеграція видів художньої діяльності як засіб розвитку мовлення молодших школярів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) / Лобанчук Олена Анатоліївна ; наук. керівник Варзацька Лариса Олександрівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. – 196 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42836
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі інтеграції видів художньої діяльності засобом розвитку мовлення молодших школярів. Розкрито змістовий, мотиваційний та операційний компоненти методики розвитку мовлення учнів початкових класів засобом інтегрованої художньої діяльності на основі діяльнісного, комунікативного, соціокультурного підходів до організації особистісно зорієнтованого навчання. Визначено і досліджено процес формування українського усного і писемного мовлення молодших школярів загальноосвітніх шкіл, спеціалізованих навчальних закладів мистецького спрямування. uk
dc.description.abstract Диссертация посвящена проблеме интеграции видов художественной деятельности как средства развития речи младших школьников. Раскрыто содержательный, мотивационный и операционный компоненты методики развития речи учащихся начальных классов посредством интеграции видов художественной деятельности на основе деятельного, коммуникативного, социокультурного подходов к организации личностно ориентированного образования. Определено и исследовано процесс формирования украинской устной и письменной речи младших школьников среднеобразовательных школ, специализированных учебных заведений искусствоведческого направления. uk
dc.description.abstract Dissertation deals with the problem of integration of artistic activity forms using the way of the speechs development from the pupils of primary school. The semantic, operational and motivational components of methods the speechs development from the pupils of primary school using the way of integration of artistic activity forms on the basis of actional, communicative, social and ciltural approach to organization personal position-finding teaching are exposed. The process of forming ukranian oral and written speech of primary and secondary schools pupils, specialized art teaching establishments is determined and searched. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject види художньої діяльності uk
dc.subject засоби розвитку мовлення uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject проектна діяльність uk
dc.subject интеграция uk
dc.subject виды художественной деятельности uk
dc.subject средства развития речи uk
dc.subject младшие школьники uk
dc.subject проектная деятельность uk
dc.subject integration uk
dc.subject forms of artistic activity uk
dc.subject ways of speechs development uk
dc.subject pupils of primary school uk
dc.title Інтеграція видів художньої діяльності як засіб розвитку мовлення молодших школярів uk
dc.title.alternative Интеграция видов художественной деятельности как средство развития речи младших школьников uk
dc.title.alternative Integration of artistic activity kinds ( forms) as a way of the speech’s development of the primary school pupils uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.38:78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу