Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвиненко, Світлана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-11-07T15:02:09Z
dc.date.available 2023-11-07T15:02:09Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Литвиненко, Світлана Анатоліївна. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Литвиненко Світлана Анатоліївна ; наук. консультант Бех Іван Дмитрович ; Рівненський держ. гум. ун-т. – Рівне, 2005. – 409 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42832
dc.description.abstract У дисертаційній роботі досліджувалася проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності. Систематизовано і узагальнено сучасні наукові підходи до професійно-педагогічної і соціально-педагогічної діяльності; обгрунтовано теоретико-методологічні і методичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів; розроблено структурно процесуальну модель підготовки студентів до соціально-педагогічної діяльності і методику діагностики готовності майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності; визначено педагогічні умови ефективного формування готовності студентів до соціально-педагогічної діяльності; розроблено професіографічний моніторинг; упроваджено інтерактивні методи і форми навчання в хід професійно-педагогічної підготовки. Одержані у процесі експериментального навчання позитивні результати апробації структурно-процесуальної моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності засвідчили її ефективність. Результати дослідження було впроваджено в навчально-виховний процес педагогічних ВНЗ і інститутів післядипломної педагогічної освіти, у практику роботи початкової школи. uk
dc.description.abstract В диссертационной работе представлен новый концептуально-методический подход к проблеме подготовки будущих учителей начальных классов; научно обоснована и экспериментально апробирована структурно-процесуальная модель подготовки студентов к социально-педагогической деятельности. Реализация системно-целостного, личностно-деятельностного, антропологического, интегративного, культурологического, контекстного подходов в педагогическом образовании позволила определить возможности разных дисциплин, форм, методов обучения в решении задач подготовки студентов к социально-педагогической деятельности. В исследовании раскрываются теоретические, содержательные и организационно-дидактические основы построения структурно-процесуальной модели подготовки студентов к социально-педагогической деятельности, включающей четыре последовательных этапа (адаптационно-ознакомительный, формирующий, рефлексивно-творческий); определены педагогические условия эффективного формирования готовности будущих учителей начальных классов к социально-педагогической деятельности; построен профессиографический мониторинг. uk
dc.description.abstract The Thesis is dedicated to problem of students preparation to social-pedagogical activity, which has emerged forming and priority direction of the holistic process of preparing the future teachers of the initial classes. New conceptual-methodical approach is presented in principal problem of preparing the future teachers of the initial classes; scientifically motivated and approved structured-processual model of preparation students to social-pedagogical activity. Readiness of the future teachers of the initial classes is determined in process of the investigation to social-pedagogical activity. Received in process of the experimental education positive results to approbations of structured-processual model of preparing the future teachers of the initial classes to social-pedagogical activity have confirmed its efficiency. The results of the investigation were introduced in educational process of the pedagogical high schools and institutes of post-education pedagogical formation, to practical working the initial school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject соціально-педагогічна діяльність uk
dc.subject готовність до соціально-педагогічної діяльності uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject дезадаптація uk
dc.subject дитинство uk
dc.subject соціально-педагогічні технології uk
dc.subject професіографічний моніторинг uk
dc.subject інтерактивні форми і методи навчання uk
dc.subject социально-педагогическая деятельность uk
dc.subject готовность к социально-педагогической деятельности uk
dc.subject социализация uk
dc.subject дезадаптация uk
dc.subject детство uk
dc.subject социально-педагогические технологии uk
dc.subject профессиографический мониторинг uk
dc.subject интерактивные формы и методы обучения uk
dc.subject social-pedagogical activity uk
dc.subject readiness to social-pedagogical activity uk
dc.subject socialization uk
dc.subject dezadaptation uk
dc.subject the childhood uk
dc.subject social-pedagogical technologies uk
dc.subject professiografic monitoring uk
dc.subject interactive form and methods of education uk
dc.title Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності uk
dc.title.alternative Теоретико-методические основы подготовки будущих учителей начальных классов к социально-педагогической деятельности uk
dc.title.alternative The Theorist-methodical bases of preparing the future teachers of the initial classes to social-pedagogical activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.011(378)+373.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу