ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Литвиненко, Світлана Анатоліївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-11-07T15:02:09Z | |
dc.date.available | 2023-11-07T15:02:09Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Литвиненко, Світлана Анатоліївна. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Литвиненко Світлана Анатоліївна ; наук. консультант Бех Іван Дмитрович ; Рівненський держ. гум. ун-т. – Рівне, 2005. – 409 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42832 | |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі досліджувалася проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності. Систематизовано і узагальнено сучасні наукові підходи до професійно-педагогічної і соціально-педагогічної діяльності; обгрунтовано теоретико-методологічні і методичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів; розроблено структурно процесуальну модель підготовки студентів до соціально-педагогічної діяльності і методику діагностики готовності майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності; визначено педагогічні умови ефективного формування готовності студентів до соціально-педагогічної діяльності; розроблено професіографічний моніторинг; упроваджено інтерактивні методи і форми навчання в хід професійно-педагогічної підготовки. Одержані у процесі експериментального навчання позитивні результати апробації структурно-процесуальної моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності засвідчили її ефективність. Результати дослідження було впроваджено в навчально-виховний процес педагогічних ВНЗ і інститутів післядипломної педагогічної освіти, у практику роботи початкової школи. | uk |
dc.description.abstract | В диссертационной работе представлен новый концептуально-методический подход к проблеме подготовки будущих учителей начальных классов; научно обоснована и экспериментально апробирована структурно-процесуальная модель подготовки студентов к социально-педагогической деятельности. Реализация системно-целостного, личностно-деятельностного, антропологического, интегративного, культурологического, контекстного подходов в педагогическом образовании позволила определить возможности разных дисциплин, форм, методов обучения в решении задач подготовки студентов к социально-педагогической деятельности. В исследовании раскрываются теоретические, содержательные и организационно-дидактические основы построения структурно-процесуальной модели подготовки студентов к социально-педагогической деятельности, включающей четыре последовательных этапа (адаптационно-ознакомительный, формирующий, рефлексивно-творческий); определены педагогические условия эффективного формирования готовности будущих учителей начальных классов к социально-педагогической деятельности; построен профессиографический мониторинг. | uk |
dc.description.abstract | The Thesis is dedicated to problem of students preparation to social-pedagogical activity, which has emerged forming and priority direction of the holistic process of preparing the future teachers of the initial classes. New conceptual-methodical approach is presented in principal problem of preparing the future teachers of the initial classes; scientifically motivated and approved structured-processual model of preparation students to social-pedagogical activity. Readiness of the future teachers of the initial classes is determined in process of the investigation to social-pedagogical activity. Received in process of the experimental education positive results to approbations of structured-processual model of preparing the future teachers of the initial classes to social-pedagogical activity have confirmed its efficiency. The results of the investigation were introduced in educational process of the pedagogical high schools and institutes of post-education pedagogical formation, to practical working the initial school. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | соціально-педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | готовність до соціально-педагогічної діяльності | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | дезадаптація | uk |
dc.subject | дитинство | uk |
dc.subject | соціально-педагогічні технології | uk |
dc.subject | професіографічний моніторинг | uk |
dc.subject | інтерактивні форми і методи навчання | uk |
dc.subject | социально-педагогическая деятельность | uk |
dc.subject | готовность к социально-педагогической деятельности | uk |
dc.subject | социализация | uk |
dc.subject | дезадаптация | uk |
dc.subject | детство | uk |
dc.subject | социально-педагогические технологии | uk |
dc.subject | профессиографический мониторинг | uk |
dc.subject | интерактивные формы и методы обучения | uk |
dc.subject | social-pedagogical activity | uk |
dc.subject | readiness to social-pedagogical activity | uk |
dc.subject | socialization | uk |
dc.subject | dezadaptation | uk |
dc.subject | the childhood | uk |
dc.subject | social-pedagogical technologies | uk |
dc.subject | professiografic monitoring | uk |
dc.subject | interactive form and methods of education | uk |
dc.title | Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності | uk |
dc.title.alternative | Теоретико-методические основы подготовки будущих учителей начальных классов к социально-педагогической деятельности | uk |
dc.title.alternative | The Theorist-methodical bases of preparing the future teachers of the initial classes to social-pedagogical activity | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 37.011(378)+373.3 |