Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування комунікативної готовності розумово відсталих дітей до навчання у школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Липа, Вікторія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-11-07T12:55:30Z
dc.date.available 2023-11-07T12:55:30Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Липа, Вікторія Володимирівна. Формування комунікативної готовності розумово відсталих дітей до навчання у школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Липа Вікторія Володимирівна ; наук. керівник Синьов Віктор Миколайович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. – 258 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42826
dc.description.abstract Робота присвячена актуальній проблемі формування комунікативного розвитку дітей старшого дошкільного віку в дитячих закладах у процесі їх підготовки до переходу в школу. Особлива увага приділяється пошуку засобів адаптивної поведінки у взаємовідносинах, стосунках з дорослими та однолітками. Визначені рівні сформованості комунікативної готовності у дітей досліджуваної категорії, що дало можливість з’ясувати ефективні напрямки корекційно-педагогічної роботи. Отримані дані дають підставу для розробки напрямків подальших досліджень, методик комунікативного розвитку дітей різних вікових та нозологічних категорій. uk
dc.description.abstract Работа посвящена актуальной проблеме формирования коммуникативного развития умственно отсталых детей старшего дошкольного возраста в специальных детских учреждениях в процессе их подготовки к переходу в школу. Особое внимание отводится поиску средств адаптивного поведения во взаимоотношениях, отношениях со взрослыми и ровесниками. В исследовании установлена взаимосвязь первичного дефекта (умственной отсталости), вторичных отклонений в познавательной сфере и третичных эмоционально-волевых нарушений, рассматриваемые как последующие аффективные нарушения, которые существенно влияют на формирование характера общения. uk
dc.description.abstract The Work is devoted to the actual problem of the formation of communicative development of children of the senior preschool age in children's establishments during their preparation for transfer to school. The special attention is paid to the search of means of adaptive behaviour in mutual relations, attitudes between them and adults and coevals. The mentionned levels of the forming of communicative readiness of children of the researched category gave the possibility to define the effective directions of correctional and pedagogical work. The received data are enable for the development of directions of the further researches, techniques of communicative development of children of different age and nozological categories. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject комунікативна готовність uk
dc.subject спілкування uk
dc.subject розумово відсталі діти uk
dc.subject старший дошкільний вік uk
dc.subject коммуникативная готовность uk
dc.subject общение uk
dc.subject умственно отсталые дети uk
dc.subject старший дошкольный возраст uk
dc.subject communicative readiness uk
dc.subject communication uk
dc.subject retarded children uk
dc.subject gunior pre-school children uk
dc.title Формування комунікативної готовності розумово відсталих дітей до навчання у школі uk
dc.title.alternative Формирование коммуникативной готовности умственно отсталых детей к обучению в школе uk
dc.title.alternative The Formation of the communicative readiness of mentally retarded children to training at school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376.42.016:811.161.2(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу