Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лепетченко, Марина Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-11-07T11:45:56Z
dc.date.available 2023-11-07T11:45:56Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Лепетченко, Марина Вікторівна. Формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Лепетченко Марина Вікторівна ; наук. керівник Шеремет Марія Купріянівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 274 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42820
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки. У дисертації здійснено аналіз психолого-педагогічної, лінгводидактичної та спеціальної літератури з проблеми дослідження. Встановлені компоненти, критерії, показники та рівні здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення; доповнені та уточнені поняття «творче самовираження» та «здатність до творчого самовираження» стосовно досліджуваної категорії дітей; визначені та досліджені стан та особливості здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення. Визначені педагогічні умови, обґрунтована та розроблена методика формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки, ефективність використання якої підтверджена даними статистичної перевірки. uk
dc.description.abstract Диссертационное исследование посвящено актуальной проблеме формирования способности к творческому самовыражению у дошкольников с нарушениями речи в процессе инсценировки сказки. В диссертации осуществлен анализ психолого-педагогической, лингводидактической и специальной литературы по проблеме исследования. Раскрыты компоненты способности к творческому самовыражению (когнитивный, эмоционально-экспрессивный, мотивационный). Дополнены и уточнены понятия «творческое самовыражение» и «способность к творческому самовыражению» относительно дошкольников с нарушениями речи, а именно с общим недоразвитием речи, исследованы состояние и особенности способности к творческому самовыражению у них. Научно обоснована и разработана методика исследования способности к творческому самовыражению у дошкольников с нарушениями речи. uk
dc.description.abstract This dissertation research covers an actual problem – development of ability for creative self-expression of pre-school age children with speech disorders in the process of dramatising fairy tales. The thesis contains analysis of psychological and pedagogical, linguistic and specialised literature on research problem. Components, criteria, indicators and levels of ability for creative self-expression of pre-school age children with speech disorders have been determined; the concepts of creative self-expression and ability for self-expression have been supplemented and specified with regard to the category of children under research; the state and peculiarities in ability for creative self-expression of pre-school age children with speech disorders have been determined and studied. Pedagogical preconditions have been defined, the methodic for development of creative self-expression of pre-school age children with speech disorders in the process of dramatising fairy tales has been elaborated and validated, effectiveness of which has been proved by statistic verification. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject творче самовираження uk
dc.subject порушення мовлення uk
dc.subject інсценування казки uk
dc.subject когнітивні процеси uk
dc.subject засоби творчого самовираження uk
dc.subject способность к творческому самовыражению uk
dc.subject нарушения речи uk
dc.subject инсценировка сказки uk
dc.subject когнитивные процессы uk
dc.subject средства творческого самовыражения uk
dc.subject creative self-expression uk
dc.subject speech disorders uk
dc.subject dramatised fairy tales uk
dc.subject cognitive processes uk
dc.subject means of creative self-expression uk
dc.title Формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки uk
dc.title.alternative Формирование способности к творческому самовыражению у дошкольников с нарушениями речи в процессе инсценировки сказки uk
dc.title.alternative Development of ability for self-expression of pre-school age children with speech disorders in the process of dramatising fairy tales uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.264-053.4.015.311:398.21(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу