Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування знань з мікроеволюції у студентів вищих педагогічних навчальних закладів із застосуванням комп'ютерних засобів навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лапига, Ігор Васильович
dc.date.accessioned 2023-11-03T09:05:20Z
dc.date.available 2023-11-03T09:05:20Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Лапига, Ігор Васильович. Формування знань з мікроеволюції у студентів вищих педагогічних навчальних закладів із застосуванням комп'ютерних засобів навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (біологія) / Лапига Ігор Васильович ; наук. керівник Бровдій Василь Михайлович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. – 294 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42810
dc.description.abstract В дисертації наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми підвищення ефективності формування знань з мікроеволюції у майбутніх учителів біології. Розкрито теоретичні основи розділу “Мікроеволюція” в навчальному курсі “Еволюційне вчення” та проаналізовано проблеми формування знань студентів з мікроеволюції. Проаналізовано дидактичні можливості застосування існуючих педагогічних програмних засобів з біології на заняттях з мікроеволюції у вищих педагогічних навчальних закладах. Окреслено психолого-педагогічні засади успішної розробки та застосування комп’ютерних засобів навчання у навчальному процесі вищих педагогічних навчальних закладів. Розроблено та експериментально перевірено методику формування знань з мікроеволюції у студентів вищих педагогічних навчальних закладів на основі створеного педагогічного програмного засобу “Microevolution 1.0”. За допомогою математичних методів варіаційної статистики обґрунтовано ефективність методики формування знань з мікроеволюції із застосуванням педагогічного програмного засобу “Microevolution 1.0” у вищих педагогічних навчальних закладах. uk
dc.description.abstract В диссертации приведено теоретическое обобщение и новое решение проблемы повышения эффективности формирования знаний по микроэволюции у будущих учителей биологии. Раскрыты теоретические основы раздела “Микроэволюция” в учебном курсе “Эволюционное учение” и проблемы формирования знаний студентов по микроэволюции. Выявлено, что недостаточное количество украиноязычного компьютерно-ориентированного программного обеспечения для учебного процесса и соответствующих педагогически обоснованных методик, ориентированных на систематическое применение современных компьютерных средств обучения во время изучения раздела “Микроэволюция” в курсе “Эволюционное учение”, усложняет учебно-познавательную деятельность студентов высших педагогических учебных учреждений. uk
dc.description.abstract The dissertation presents theoretical generalization and new solution of the problem of effectivity of microevolution knowledge formation of future Biology teachers. The theoretical bases of the section “Microevolution” in the course of “Evolution teaching” were revealed and the problems of students’ microevolution knowledge formation were analyzed. Didactic possibilities of present pedagogical Biology programme means using at the lessons of Microevolution in higher pedagogical educational establishments were critically analyzed. Psycho-pedagogical foundations of successful working out and using of computer means of teaching during educational process in higher pedagogical institutions were outlined. The possibilities of modern computer technologies for creating pedagogical programme means were revealed. Methodology of microevolution knowledge formation of future Biology teachers on the base of firstly created educational programme means “Microevolution 1.0” was worked out and experimentally checked. With the help of mathematical methods of variation statistics the expediency of pedagogical programme means “Microevolution 1.0” using in educational process of higher pedagogical institutions was scientifically grounded. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject мікроеволюція uk
dc.subject педагогічний програмний засіб uk
dc.subject комп’ютерні засоби навчання uk
dc.subject методика формування знань uk
dc.subject микроэволюция uk
dc.subject педагогическое программное средство uk
dc.subject компьютерные средства обучения uk
dc.subject методика формирования знаний uk
dc.subject microevolution uk
dc.subject pedagogical programme means uk
dc.subject computer tutorials uk
dc.subject methodology of knowledge formation uk
dc.title Формування знань з мікроеволюції у студентів вищих педагогічних навчальних закладів із застосуванням комп'ютерних засобів навчання uk
dc.title.alternative Формирование знаний по микроэволюции у студентов высших педагогических учебных заведений с применением компьютерных средств обучения uk
dc.title.alternative Forming of knowledge’s from a microevolution at students of the higher pedagogical educational institutions with application of computer tutorials uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:57:004(043)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics