Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічна готовність педагога до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кіян, Андрій Петрович
dc.date.accessioned 2023-11-03T08:52:52Z
dc.date.available 2023-11-03T08:52:52Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кіян, Андрій Петрович. Психологічна готовність педагога до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Кіян Андрій Петрович ; наук. керівник Чернобровкін Володимир Миколайович ; М-во освіти і науки України, Луганський нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2015. – 225 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42805
dc.description.abstract У дисертації досліджено зміст та структуру феномена психологічної готовності педагога до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками. Розглянуто особливості проблемних педагогічних ситуацій, пов’язаних з використанням учнями підліткового віку маніпулятивних засобів впливу на педагога. Розкрито особливості протистояння педагогів маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками, встановлено недостатній рівень розвитку компонентів психологічної готовності (когнітивного, мотиваційного, емоційно-вольового та операційного) до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками. Встановлено типи учителів з домінуванням різних способів реагування на ситуації маніпулятивного впливу з боку підлітків. Обґрунтовано і розроблено діяльнісну модель протидії педагога маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками та доведено ефективність цілеспрямованої роботи з учителями з розвитку компонентів психологічної готовності до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками. uk
dc.description.abstract В диссертации исследованы содержание и структура феномена психологической готовности педагога к противодействию манипулятивному влиянию в общении с подростками. Рассмотрены особенности проблемных педагогических ситуаций, связанных с использованием учениками подросткового возраста манипулятивных средств влияния на педагога. Раскрыты особенности противостояния педагогов манипулятивному влиянию в общении с подростками, установлен недостаточный уровень развития компонентов психологической готовности (когнитивного, мотивационного, эмоционально-волевого и операционного) к противодействию манипулятивного влияния в общении с подростками. Установлены типы учителей с доминированием различных способов реагирования на ситуации манипулятивного воздействия со стороны подростков. Обоснована и разработана деятельностная модель противодействия учителя манипулятивному влиянию в общении с подростками и доказана эффективность целенаправленной работы с учителями по развитию компонентов психологической готовности к противодействию манипулятивному влиянию в общении с подростками. uk
dc.description.abstract In the dissertation the content and structure of the phenomenon of psychological preparedness of a pedagogue to confrontation of the manipulative influence while communicating with teenagers are investigated. The peculiarities of the problematic pedagogical situations connected with the use by pupils-teenagers of the manipulative means of influence on a pedagogue are viewed upon. The peculiarities of confrontation of a pedagogues to the manipulative influence while communicating with teens have been carried, it is determined the insufficient level of the development of the components of psychological preparedness (cognitive, motivational, emotional, willful and operational) to the confrontation of the manipulative influence while communicating with teenagers. The types of teachers with the domination of different ways of reacting on the situations of the manipulative influence on behalf of teens are defined. On the basis of the analysis of the research it is developed the model of psychological preparedness of a pedagogue to the constructive confrontation of the manipulative influence while communicating with teenagers. The efficiency of the purposeful work with teachers on developing the components of psychological preparedness to the manipulative influence while communicating with teenagers is grounded, developed and proved. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject маніпуляція uk
dc.subject психологічна готовність uk
dc.subject протидія маніпулятивного впливу у спілкуванні з підлітками uk
dc.subject когнітивний, мотиваційний, емоційно-вольовий, операційний компоненти uk
dc.subject манипуляция uk
dc.subject психологическая готовность uk
dc.subject противодействие манипулятивному воздействию в общении с подростками uk
dc.subject когнитивный, мотивационный, эмоционально-волевой, операциональный компоненты uk
dc.subject manipulation uk
dc.subject psychological preparedness to the manipulative influence while communicating with teenagers uk
dc.subject cognitive, emotional and volitional, operational components uk
dc.title Психологічна готовність педагога до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками uk
dc.title.alternative Психологическая готовность педагога к противостоянию манипулятивному влиянию в общении с подростками uk
dc.title.alternative Psychological Preparedness of a Pedagogue to Confrontation of the Manipulative Influence While Communicating With Teenagers uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.94:316.46.058.5


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу