Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Трансформація філософської парадигми освіти в контексті Болонських декларацій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кільова, Ганна Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-11-03T08:50:26Z
dc.date.available 2023-11-03T08:50:26Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Кільова, Ганна Олексіївна. Трансформація філософської парадигми освіти в контексті Болонських декларацій : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Кільова Ганна Олексіївна ; наук. керівник Хилько Микола Іванович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. – 179 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42804
dc.description.abstract Дане дисертаційне дослідження пропонує теоретичне вирішення проблеми визначення форм опосередковування існуючих парадигм освіти з процесом становлення спільного міжнародного освітнього простору в Європі як гуманітарної події, яка не знищує унікальність та неповторність національних систем освіти. Розроблено обґрунтування трансформації філософської парадигми освіти як процесу формування методологічного фундаменту гуманістичного становлення спільного міжнародного простору освіти на основі застосування синергетичного підходу в якості адекватної методологічної основи трансформації освіти в контексті Болонських угод шляхом гуманізованого поєднання унікальностей одиничного і загального, різного в єдине. uk
dc.description.abstract Диссертационное исследование предлагает теоретическое решение проблемы определения форм опосредствования существующих парадигм образования с процессом становления общего международного образовательного пространства в Европе как гуманитарного события. Гуманизм парадигмы образования рассматривается как такой процес трансформации в образовании, который не уничтожает уникальность и самобытность существующих в разных странах национальных систем образования, исторически освоенного опыта и теоретических знаний. uk
dc.description.abstract The dissertation provides theoretic solution of the problem of definition of forms of adjustment of existing educational paradigms to the process of common international educational space in Europe as a humanitarian event that does not eliminate unique character and singularity of national educational systems. The grounding for transformation of philosophic paradigm of education as a process of formation of methodological ground of humanistic formation of common international educational space based on using of synergetic approach as adequate methodological base for educational transformation in the context of the Bologn Declarations through humanized combination of uniqueness of singular and common, different into joint is elaborated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject філософсько-освітня парадигма uk
dc.subject синергетичний підхід uk
dc.subject гуманістична педагогіка uk
dc.subject експериментальна педагогіка uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject философско-образовательная парадигма uk
dc.subject синергетический подход uk
dc.subject гуманистическая педагогика uk
dc.subject экспериментальная педагогика uk
dc.subject глобализация uk
dc.subject philosophic and educational paradigm uk
dc.subject synergetic approach uk
dc.subject humanistic pedagogic uk
dc.subject experimental pedagogic uk
dc.subject globalization uk
dc.title Трансформація філософської парадигми освіти в контексті Болонських декларацій uk
dc.title.alternative Трансформация философской парадигмы образования в контексте Болонских деклараций uk
dc.title.alternative The Transformation of Philosophic Paradigm of Education in the Context of the Bologn Declarations uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу