Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучеренко, Єгор Валерійович
dc.date.accessioned 2023-11-03T08:20:25Z
dc.date.available 2023-11-03T08:20:25Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Кучеренко, Єгор Валерійович. Розвиток професійного самовизначення майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Кучеренко Єгор Валерійович ; наук. керівник Приходько Юлія Олексіївна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. – 251 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42797
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню розвитку професійного самовизначення майбутніх психологів як самодетермінованої діяльності. Структуру цього процесу становлять змістовий, ціннісно-цільовий та регулятивно-поведінковий компоненти, в яких спроектовані уявлення студента щодо майбутньої професійної (ідеальної) та учбово-професійної (реальної) діяльностей, на інтеграцію яких спрямоване самовизначення. Розроблено психодіагностичні методики, спрямовані на дослідження компонентів професійного самовизначення майбутніх психологів. Експериментально встановлено, що з переходом на наступний курс розвиток професійного самовизначення студентів відбувається закономірно з якісними змінами у кожному з компонентів цього процесу. Виділено критерії та рівні розвитку професійного самовизначення майбутніх психологів (високий, середній, низький та нульовий), дано їм психологічну характеристику та з’ясовано динаміку й особливості прояву цього психічного явища впродовж фахової підготовки майбутніх психологів. uk
dc.description.abstract Диссертация посвящена исследованию развития профессионального самоопределения у студентов–будущих психологов. В работе разработано теоретическую модель профессионального самоопределения студента, что легло в основу оптимизации этого процесса у будущих психологов в условиях развивающекоррекционной работы. Установлено, что с переходом на следующий курс в регулятивно-поведенческом компоненте учебно-профессиональные действия постепенно направлены на профессиональное самоусовершенствование, которое происходит несистемно. uk
dc.description.abstract Dissertation is dedicated to the research of the development of the professional self-determination of the sudents – future psychologists. The structure of professional self-determination of the sudent consists of contest-driven, value-oriented and controllingbehavioral componets. This componets reflect the students' attitude toward the learning-professional and future professional activities, for the intergation of which the professional self-determination is directed to. It was experimentally proven that with the students' movement to the senior years, the differential between their level of attitude toward the ideal and real characteristics of the profession is integrated with the quality changes in components of the professional self-determination. The generalized conclusion results of the experimental research allowed to separate four levels of the professional self-determination development of the future psychologists (high, middle, low and nill) and also to present the psychological characteristics with the dynamics of this psychological phenomena in the condition of the professional development. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійне самовизначення студента uk
dc.subject розвиток професійного самовизначення uk
dc.subject професійна «Я-концепція» uk
dc.subject образ «Я» майбутнього психолога uk
dc.subject професійний план uk
dc.subject оптимізація професійного самовизначення майбутніх психологів uk
dc.subject профессиональное самоопределение студента uk
dc.subject развитие профессионального самоопределения uk
dc.subject профессиональная «Я-концепция» uk
dc.subject образ «Я» будущего психолога uk
dc.subject профессиональный план uk
dc.subject оптимизация профессионального самоопределения будущих психологов uk
dc.subject the professional self-determination of student uk
dc.subject the development of the professional self-determination the future psychologist "I-concept" uk
dc.subject "I-view" uk
dc.subject professional plan uk
dc.subject the optimization of the professional self-determination of the future psychologists uk
dc.title Розвиток професійного самовизначення майбутніх психологів uk
dc.title.alternative Развитие профессионального самоопределения будущих психологов uk
dc.title.alternative Development of professional self-determination of the future psychologists uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.928.23:37.047


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу