Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Моніторинг сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики засобами тестового контролю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кухар, Людмила Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-11-02T14:35:52Z
dc.date.available 2023-11-02T14:35:52Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Кухар, Людмила Олександрівна. Моніторинг сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики засобами тестового контролю : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Кухар Людмила Олександрівна ; наук. керівник Сергієнко Володимир Петрович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. – 303 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42790
dc.description.abstract У дисертації розглянуто роль і місце моніторингу в навчально-виховному процесі вищого педагогічного навчального закладу, а також розглянуто можливості його впровадження з метою моніторингу сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики. Розроблено та науково обґрунтовано основні компоненти системи моніторингу сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики, сутність якої складають провідні положення сучасної теорії моніторингових досліджень та методики навчання інформатики, адаптовані до нашого дослідження. Досліджено стан системи підготовки майбутніх учителів інформатики та визначено досягнуті рівні сформованості їх професійних компетентностей в результаті впровадження моніторингових досліджень у навчально-виховний процес вищих педагогічних закладів. uk
dc.description.abstract В диссертации рассмотрены роль и место мониторинга в учебновоспитательном процессе высшего педагогического учебного заведения, а также рассмотрены возможности его внедрения с целью мониторинга сформированности профессиональных компетентностей будущих учителей информатики. Целью педагогического эксперимента была апробация и экспериментальная проверка эффективности разработанной системы мониторинга профессиональной подготовки будущих учителей информатики. Результаты педагогического эксперимента позволили сделать выводы о том, что внедрение дидактической системы мониторинга формирования профессиональных компетентностей будущих учителей информатики эффективны, а результаты значительно выше по сравнению с полученными знаниями и приобретенными умениями во время традиционного обучения. uk
dc.description.abstract This thesis is a comprehensive study of the role and position of monitoring in the educational process of higher educational establishments and possibilities of its application to monitor the professional competence of future IT teachers. The basic components of system of monitoring the professional competence of future IT teachers has been developed and scientifically based, the essence of which are major provisions of the modern theory of monitoring studies and science teaching methods adapted to our study. The state of management system of future IT teachers has been investigated and the levels of their professional competences have been defined as a result of introduction of monitoring researches in teaching and educational process of higher pedagogical institutions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject моніторинг uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject тести uk
dc.subject моніторинг навчальних досягнень uk
dc.subject рівні засвоєння знань uk
dc.subject учителі інформатики uk
dc.subject мониторинг uk
dc.subject профессиональная компетентность uk
dc.subject тесты uk
dc.subject мониторинг учебных достижений uk
dc.subject уровень усвоения знаний uk
dc.subject учитель информатики uk
dc.subject monitoring uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject tests uk
dc.subject academic achievements uk
dc.subject the level of learning uk
dc.subject IT teachers uk
dc.title Моніторинг сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики засобами тестового контролю uk
dc.title.alternative Мониторинг формирования профессиональных компетентностей будущих учителей информатики средствами тестового контроля. uk
dc.title.alternative Monitoring of professional competence formation of future IT teachers with the test control means uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.02:[373.5.091.12.0113–051:004]:37.091.26(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу