Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Система вправ із використанням інтерактивних методів навчання як засіб удосконалення навичок іншомовного мовлення молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лук'янчук, Світлана Федорівна
dc.contributor.author Комогорова, Марина Іванівна
dc.date.accessioned 2023-11-02T13:34:37Z
dc.date.available 2023-11-02T13:34:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лук’янчук, С. Система вправ з використанням інтерактивних методів навчання як засобу удосконалення навичок іншомовного мовлення молодших школярів / С. Лук’янчук, М. Комогорова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 32, том 2. – С. 165 - 170. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42787
dc.description.abstract Мета статті – проаналізувати особливості використання інтерактивних методів навчання на заняттях з іноземної мови та їх значення для удосконалення іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи. Здійснено аналіз наукових джерел по темі дослідження та визначено поняття «система», «система вправ», «вправа». Проаналізовано сутність системного підходу до засвоєння знань та удосконалення навичок іншомовного мовлення молодших школярів. Закономірність процесу засвоєння знань полягає в тому, що пізнавальна діяльність і знання, до неї введені, набувають розумової форми і стають узагальненими не відразу, а проходять ряд етапів, які мають бути організовані як система дій, пов’язаних із постановкою та самостійним вирішенням учнями нових пізнавальних завдань, підкореними загальній основній меті. Досліджено особливості використання вправ, що поділяються на усні, письмові, графічні, оскільки саме вони часто використовуються у навчанні іноземних мов, встановлено їхнє значення для удосконалення навичок іншомовного мовлення молодших школярів. Усні вправи спрямовані на постійне використання молодшими школярами набутих знань (фонетичних, лексичних, граматичних) і їх перенесення у процес навчання, максимально наближений до реальної ситуації спілкування. Виконання письмових вправ полягає у відтворенні набутих знань (фонетичних, лексичних, граматичних) у письмовій формі та їх закріпленні. Графічні вправи також можуть бути використані в удосконаленні навичок іншомовного мовлення молодших школярів у формі виконанні учнями схем, таблиць, планів, які допомагають молодшим школярам сформувати думку та послідовність її викладення. Зроблено висновок, що застосування системи вправ із використанням інтерактивних методів навчання, які відповідають етапам засвоєння знань і мають поступовий рівень ускладнення, сприяє удосконаленню навичок іншомовного мовлення молодших школярів. uk
dc.description.abstract The aim of the article is to analyze the features of the use of interactive teaching methods at foreign language classes and its importance for improving the foreign language communicative competence of primary school students. The analysis of scientific sources on the research topic is carried out and the concepts “system”, “system of exercises”, “exercise” are defined. The concept of the system approach to the acquisition of knowledge and improvement of foreign language skills of junior schoolchildren in particular is analyzed. It is established that the regularity of the process of knowledge acquisition is that the cognitive activity and knowledge introduced into it, acquire a mental form and become generalized not immediately, but go through a number of stages to be organized as a system of actions related to the formulation and independent solution by students of new cognitive tasks that are subordinated to the general main goal. The peculiarities of the use of exercises, which are divided into oral, written, graphic, as they are often used in teaching foreign languages, have been studied and their significance for improving the foreign language skills of junior schoolchildren has been established. Oral exercises are aimed at the constant use of knowledge acquired by younger students (phonetic, lexical, grammatical) and their transfer to the learning process, which is as close as possible to the real situation of communication. Performing written exercises is to reproduce the acquired knowledge (phonetic, lexical, grammatical) in writing and their consolidation. Graphic exercises can also be used to improve the foreign language skills of primary school children in the form of students’ schemes, tables, plans that help younger students to form their opinion and the sequence of its presentation. It is concluded that the application of a system of exercises using interactive teaching methods that correspond to the stages of knowledge acquisition and have a gradual level of complexity contributes to the improvement of foreign language skills of primary school children. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інтерактивні методи навчання uk
dc.subject іншомовне мовлення uk
dc.subject навчання іноземної мови uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject система вправ uk
dc.subject interactive teaching methods uk
dc.subject foreign language speech uk
dc.subject foreign language teaching uk
dc.subject junior schoolchildren uk
dc.subject system of exercises uk
dc.title Система вправ із використанням інтерактивних методів навчання як засіб удосконалення навичок іншомовного мовлення молодших школярів uk
dc.title.alternative The System of Exercises With Using of Interactive Methods of Learning as a Means of Improving the Primary Students’ Speaking Skills uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147:81’243–047.22
dc.identifier.doi DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/32.214692


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу