Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток пізнавальних здібностей дітей 5-6 років на заняттях оздоровчим фітнесом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Власюк, О. О.
dc.date.accessioned 2023-11-01T13:15:17Z
dc.date.available 2023-11-01T13:15:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Власюк, О. О. Розвиток пізнавальних здібностей дітей 5-6 років на заняттях оздоровчим фітнесом / О. О. Власюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 7К (127). – С. 136-141. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42774
dc.description.abstract Мета роботи – експериментально обґрунтувати систему занять оздоровчою гімнастикою, спрямовану на поєднаний розвиток фізичних і пізнавальних здібностей дітей 5 і 6 року життя. У фізкультурно-оздоровчі заняття дітей 5-6 років було впроваджено систему занять оздоровчою гімнастикою, спрямовану на поєднаний розвиток фізичних і пізнавальних здібностей на основі використання вправ з предметами (скакалка, обруч і м’яч). В основній частині заняття діти розучували нові елементи, а також виконували поєднання вправ з предметами під музичний супровід. Завдання експерименту полягало у виявленні змін у показниках пізнавальних здібностей дітей під впливом розробленої нами системи. В умовах педагогічного експерименту рівень розвитку пізнавальних здібностей хлопчиків і дівчат експериментальної групи підвищився. Якісна характеристика рівня психічного розвитку показала, що використання експериментальної системи занять сприяла покращенню результатів тестування майже за всіма показниками. uk
dc.description.abstract Цель работы – экспериментально обосновать систему занятий оздоровительной гимнастикой, направленную на совмещенное развитие физических и познавательных способностей детей 5 и 6 года жизни. В физкультурно-оздоровительные занятия детей 5-6 лет была внедрена система занятий оздоровительной гимнастикой, направленная на совмещенное развитие физических и познавательных способностей на основе использования упражнений с предметами (скакалка, обруч и мяч). В основной части занятия дети разучивали новые элементы, а также выполняли сочетание упражнений с предметами под музыкальное сопровождение. Задача эксперимента заключалась в определении изменений в показателях познавательных способностей детей под влиянием разработанной нами системы. В условиях педагогического эксперимента уровень развития познавательных способностей мальчиков и девочек экспериментальной группы повысился. Качественная характеристика уровня психического развития показала, что использование экспериментальной системы занятий способствовала улучшению результатов тестирования почти по всем показателям. uk
dc.description.abstract Senior preschool age is a period of direct preparation of a child for school, which, as is known, is accompanied by increased mental and physical stress, which negatively affects the condition of children. In this regard, attempts to increase motor activity, optimal development of physical and cognitive abilities within the framework of the kindergarten education program and prepare the child for school are an urgent pedagogical task. That is why the issues of improving the physical and mental education of children aged 5 and 6 years attract close attention of teachers, doctors, and psychologists. The aim of the work is to experimentally substantiate the system of health - improving gymnastics classes aimed at the combined development of physical and cognitive abilities of children aged 5 and 6 years of life. During the experiment, the following research methods were used: analysis of scientific and methodological literature; pedagogical observation; pedagogical testing; psychological testing; pedagogical experiment; methods of Mathematical Statistics. In Physical Culture and Recreation Classes for children aged 5-6 years, a system of health-improving gymnastics classes was introduced, aimed at the combined development of physical and cognitive abilities based on the use of exercises with objects (skipping rope, hoop and ball). In the main part of the lesson, children learned new elements, as well as performed a combination of exercises with objects to musical accompaniment. The task of the experiment was to identify changes in the indicators of cognitive abilities of children under the influence of the system developed by us. In the conditions of the pedagogical experiment, the level of development of cognitive abilities of boys and girls of the experimental group increased. Quantitative analysis of indicators of mental development of older preschool children showed that in the experimental group after the experiment, a larger number of indicators has statistically significant (p<0.05) changes compared to the control group. Qualitative characteristics of the level of mental development showed that the use of an experimental system of classes contributed to the improvement of test results in almost all indicators. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject пізнавальні здібності uk
dc.subject вправи з предметами uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject фізкультурно-оздоровчі заняття uk
dc.subject познавательные способности uk
dc.subject упражнения с предметами uk
dc.subject дети старшего дошкольного возраста uk
dc.subject физкультурно-оздоровительные занятия uk
dc.subject cognitive abilities uk
dc.subject exercises with objects uk
dc.subject older preschool children uk
dc.subject Physical Culture and Recreation Classes uk
dc.title Розвиток пізнавальних здібностей дітей 5-6 років на заняттях оздоровчим фітнесом uk
dc.title.alternative Развитие познавательных способностей детей 5-6 лет на занятиях оздоровительным фитнесом uk
dc.title.alternative Ddevelopment of cognitive abilities of children aged 5-6 years in health fitness classes uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.012.656.371.322


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу