ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевченко, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-11-01T13:05:38Z | |
dc.date.available | 2023-11-01T13:05:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шевченко, О. В. Інтерактивні методи навчання у професійній підготовці майбутніх вчителів фізичної культури / О. В. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 7К (127). – С. 124-128. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42768 | |
dc.description.abstract | В статті обґрунтовуються інтерактивні технології, їх значення і зміст в системі вищої освіти. З'ясовано, що якісна професійна підготовка майбутнього вчителя фізичної культури можлива за умови впровадження в освітній процес інноваційних технологій навчання, а саме інтерактивних. Визначено, що складовими різноманітних інтерактивних технологій обов’язково є так звані пасивні й активні методи навчання. До ознак інтерактивного навчання нами віднесено: наявність спільної мети і чітко спланованого очікуваного результату навчання; опора при навчанні на суб’єктний досвід кожного студента; навчання вибудовується на основі діалогу; позитивна взаємозалежність студентів, творчість, співпраця у навчанні. Досягнення особистого успіху можливе лише за умови досягнення успіху всіма учасниками освітнього процесу; активність, ініціативність всіх студентів в освітньому процесі; створення комфортних умов навчання. Студент повинен відчувати свою інтелектуальну спроможність; передбачати наявність проблемного завдання, здійснення обміну знаннями, ідеями, способами діяльності; виключення домінування однієї думки над іншою; поєднання індивідуальної, парної, групової, колективної роботи. | uk |
dc.description.abstract | В статье обосновываются интерактивные технологии, их значение и смысл в системе высшего образования. Выяснено, что качественная профессиональная подготовка будущего учителя физической культуры возможна при условии внедрения в учебный процесс инновационных технологий обучения, а именно интерактивных. Определено, что составляющими разнообразных интерактивных технологий обязательно есть так называемые пассивные и активные методы обучения. К признакам интерактивного обучения нами отнесены: наличие общей цели и четко спланированного ожидаемого результата обучения; опора при обучении на субъектный опыт каждого студента; обучение выстраивается на основе диалога; положительная взаимозависимость студентов, творчество, сотрудничество в обучении. Достижение личного успеха возможно лишь при условии достижения успеха всеми участниками учебного процесса; активность, инициативность всех студентов в учебном процессе; создание комфортных условий обучения. Студент должен чувствовать свою интеллектуальную способность; предполагать наличие проблемной задачи, осуществлять обмен знаниями, идеями, способами деятельности; исключать доминирования одной мысли над другой; сочетание индивидуальной, парной, групповой, коллективной работы. | uk |
dc.description.abstract | The article substantiates interactive technologies, their meaning and content in the system of higher education. It is found out that high-quality professional training of the future teacher of physical culture is possible on condition of introduction in educational process of innovative technologies of training, namely interactive. It is determined that the components of various interactive technologies are necessarily so-called passive and active learning methods. The features of interactive learning we include: the presence of a common goal and a clearly planned expected learning outcome; reliance on the subjective experience of each student; learning is based on dialogue; positive interdependence of students, creativity, cooperation in learning. Achieving personal success is possible only if all participants in the educational process succeed; activity, initiative of all students in the educational process; creating comfortable learning conditions. The student must feel his intellectual ability; to provide for the presence of a problem task, the exchange of knowledge, ideas, methods of activity; exclusion of domination of one thought over another; combination of individual, pair, group, collective work. The practice of conducting practical classes in sports and pedagogical disciplines shows that learning as a process of accumulation of knowledge, formation of skills, abilities is successful only when a sufficiently high level of student activity is provided. The content of our proposed interactive learning is that the didactic process is planned to be carried out under conditions of constant, active interaction of all students. Interactive methods for a physical education lesson, we identified the following: "Brainstorming", cooperative learning, "Aquarium", role-playing game, "unfinished exercise". | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | майбутній вчитель фізичної культури | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | интерактивные технологии | uk |
dc.subject | учебный процесс | uk |
dc.subject | будущий учитель физической культуры | uk |
dc.subject | interactive technologies | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | future physical education teacher | uk |
dc.subject | student | uk |
dc.title | Інтерактивні методи навчання у професійній підготовці майбутніх вчителів фізичної культури | uk |
dc.title.alternative | Интерактивные методы обучения в профессиональной подготовке будущих учителей физической культуры | uk |
dc.title.alternative | Interactive teaching methods in the professional training of future teachers of physical culture | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.147.091.33-027.22: 796]: 004.031.42 |