Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Плавання як складова здоров’язберігаючого середовища для студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Постернак, Ігор
dc.contributor.author Юрченко, Ігор
dc.date.accessioned 2023-11-01T12:42:43Z
dc.date.available 2023-11-01T12:42:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Постернак, І. Плавання як складова здоров’язберігаючого середовища для студентів / І. Постернак, І. Юрченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 7К (127). – С. 100-104. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42756
dc.description.abstract У статті розкрито актуальність питання формування здоров'язберігаючого середовища для студентів. Розкрито сутність здоровя'збережувальних ціннісних орієнтацій у студентів. Мета роботи – розкрити особливості плавання як складової здоров’язберігаючого середовища для студентів. Методи дослідження: аналіз, узагальнення та систематизація провідного теоретичного та практичного досвіду. Встановлено, що в основі створення здоров'язберігаючого середовища лежить принцип здоров'язберігаючого підходу. Визначено, що плавання може виступати елементом здлоров'язберігаючого середовища, оскільки є ефективним засобом впливу на різні компоненти здорового способу життя: фізичну підготовку, загартування, нервову систему, навички самообслуговування і гігієни та інше. uk
dc.description.abstract The article reveals the urgency of the issue of formation of healthcare for students. The essence of health-saving value orientations of students is revealed. The purpose of the work is to reveal the peculiarities of swimming as a component of healthcare for students. Methods of research: analysis, generalization and systematization of leading theoretical and practical experience. Established that the basis of creating healthcare is the principle of health preserving the approach. The purpose of the implementation of healthcare in the university is the disclosure of the innovative essence of the educational process as an open system and the formation of reflex, creativity, and moral attitude towards personal life and health in the person in relation to the life of other people. It has been determined that swimming can be an element of the holly-secretive environment, as it is an effective means of influencing the various components of a healthy lifestyle: physical training, tempering, nervous system, self-service skills and hygiene, and so on. uk
dc.description.abstract В статье раскрыты актуальность вопросы формирования здоровьесберегающей среды для студентов. Раскрыта сущность здоровяьзбережувальних ценностных ориентаций у студентов. Цель работы - раскрыть особенности плавания как составляющей здоровьесберегающей среды для студентов. Методы исследования: анализ, обобщение и систематизация ведущего теоретического и практического опыта. Установлено, что в основе создания здоровьесберегающей среды лежит принцип здоровьесберегающей подхода. Определено, что плавание может выступать элементом здоровьязберегающей среды, поскольку является эффективным средством воздействия на различные компоненты здорового образа жизни: физическую подготовку, закаливание, нервную систему, навыки самообслуживания, гигиены и прочее. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject студент uk
dc.subject плавання uk
dc.subject здоров'язберігаюче середовище uk
dc.subject здоровий спосіб життя uk
dc.subject плавание uk
dc.subject здоровьесберегающая среда uk
dc.subject здоровый образ жизни uk
dc.subject student uk
dc.subject swimming uk
dc.subject health-preserving environment uk
dc.subject healthy lifestyle uk
dc.title Плавання як складова здоров’язберігаючого середовища для студентів uk
dc.title.alternative Swimming as part of a health-saving environment for students uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.042: 612.76-044.337]:797


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу