В наш час актуальним постає пошук і розробка освітніх маршрутів в системі вищої професійної освіти, що забезпечують професійну підготовку висококваліфікованих спеціалістів в галузі фізичної культури і спорту, а також формування у них професійних умінь і навичок. В професійній підготовці спеціалістів більшої значущості набуває вираженість окремих параметрів професійно-педагогічної спрямованості. У зв'язку з цим висуваються високі вимоги до майбутніх спеціалістів, які орієнтовані не просто на передачу комплексу знань, вмінь і навичок, а на формування психофізичних якостей, моральних та інтелектуальних особливостей особистості учня з урахуванням здоров'язберігаючих технологій. Тому стає необхідним висвітлення основних аспектів і компетентностей, якими має володіти спеціаліст, що в свою чергу забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів до роботи в закладах освіти.
В настоящее время актуальным становится поиск и разработка образовательных маршрутов в системе высшего профессионального образования, обеспечивающих профессиональную подготовку высококвалифицированных специалистов в области физической культуры и спорта, а также формирование у них профессиональных умений и навыков. В профессиональной подготовке специалистов большую значимость приобретает выраженность отдельных параметров профессионально-педагогической направленности. В связи с этим предъявляются высокие требования к будущим специалистам, которые ориентированы не просто на передачу комплекса знаний, умений и навыков, а на формирование психофизических качеств, нравственных и интеллектуальных особенностей личности ученика с учетом здоровъесберегающих технологий. Поэтому становится необходимым освещение основных аспектов и компетенций, которыми должен обладать специалист, в свою очередь обеспечивают профессиональную подготовку будущих учителей к работе в учебных заведениях.
Nowadays, the search and development of educational routes in the system of higher professional education, providing professional training of highly qualified specialists in the field of physical culture and sports, as well as the formation of their professional skills and abilities. In the professional training of specialists the significance of certain parameters of professional and pedagogical orientation becomes more important.
Professional training of future specialists in higher educational institutions reflects all the processes taking place in our society, as well as through the content, methods, forms of training provides future professionals with a high level of professional readiness for a particular type of professional activity. In this regard, there are high demands on future professionals, which are focused not just on the transfer of knowledge, skills and abilities, but on the formation of psychophysical qualities, moral and intellectual characteristics of the student, taking into account health technologies. Therefore, it becomes necessary to highlight the main aspects and competencies that a specialist should have, which in turn provide training for future teachers to work in educational institutions.