Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьменко, Віра Ульянівна
dc.date.accessioned 2023-11-01T11:27:36Z
dc.date.available 2023-11-01T11:27:36Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Кузьменко, Віра Ульянівна. Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років : дис... докт. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Кузьменко Віра Ульянівна ; наук. консультант Бех Іван Дмитрович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. – 519 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42735
dc.description.abstract У дисертації викладено теоретико-методологічні основи проблеми, обґрунтовано психолого-педагогічну концепцію розвитку індивідуальності дитини, в якій висвітлено принципи її створення, вихідні наукові положення, методику діагностичної та розвивальнокорекційної роботи. У дисертації представлено технологію розвитку індивідуальності дитини 3-7 років, зокрема, окреслено систему психолого-педагогічних умов, які необхідно створити в дошкільних навчальних закладах для успішного розвитку індивідуальності дитини та найбільш ефективних психолого-педагогічних засобів індивідуалізації навчання і виховання. Доведено сензитивність вказаного періоду для формування системоутворювальних властивостей індивідуальності, стабілізації індивідуальних відмінностей, виникнення індивідуального стилю діяльності та зміцнення інтегральної індивідуальності як цілісного утворення. uk
dc.description.abstract В диссертации изложены теоретико-методологические основы проблемы, обоснована психолого-педагогическая концепция развития интегральной индивидуальности ребенка, в которой рассматриваются принципы ее создания, исходные научные положения, методика диагностической и коррекционно-развивающей работы. Общим результатом внедрения технологии развития интегральной индивидуальности ребенка 3-7 лет является расширение у ребенка образа самого себя, возникновение своеобразного стиля поведения и деятельности, формирование способности определять и реализовывать индивидуально– и социально-значимые цели, выбирать среди известных средств их достижения те, которые оцениваются как наиболее эффективные и приемлемые для себя, а также создавать новый, оригинальный опыт, постепенно все более и более осознавая самоценность своей уникальной индивидуальности. uk
dc.description.abstract This dissertation contains bases of theoretical and methodological problems, psychological and also a description of pedagogical idea about children individuality development. This conception describes principles of individuality creation, initial scientific theses, methodic of diagnostic, correction and developing operations. Also it describes peculiarities of the individuality foundation properties and regularity of children's individual differences formation; and an analysis of the modern social and cultural situation in infant schools. There is sensitivity of mentioned period for the forming of backbone individuality virtues, stabilization of individuality differences, appearing of individual style of activity and consolidation of integral individuality as complete system. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject індивідуальність uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject індивідуальні відмінності uk
dc.subject індивідуальний підхід uk
dc.subject індивідуалізація uk
dc.subject цілепокладання uk
dc.subject вибірковість uk
dc.subject винахідливість uk
dc.subject індивідуальний стиль діяльності uk
dc.subject індивідуальний стиль поведінки uk
dc.subject индивидуальность uk
dc.subject развитие uk
dc.subject индивидуальные различия uk
dc.subject индивидуальный подход uk
dc.subject индивидуализация uk
dc.subject целеполагание uk
dc.subject избирательность uk
dc.subject изобретательность uk
dc.subject индивидуальный стиль деятельности uk
dc.subject индивидуальный стиль поведения uk
dc.subject individuality uk
dc.subject development uk
dc.subject individual differences uk
dc.subject individual approach uk
dc.subject individualization uk
dc.subject purposefulness uk
dc.subject selectivity uk
dc.subject ingenuity uk
dc.subject individual style of activity uk
dc.subject individual style of behavior uk
dc.title Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років uk
dc.title.alternative Психолого-педагогические основы развития индивидуальности ребенка 3-7 лет uk
dc.title.alternative Psychological and pedagogical bases about 3-7 years old children individuality development uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.6


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics