Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція уяви розумово відсталих учнів старших класів на уроках географії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузнецова, Марина Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-11-01T09:31:51Z
dc.date.available 2023-11-01T09:31:51Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Кузнецова, Марина Сергіївна. Корекція уяви розумово відсталих учнів старших класів на уроках географії : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Кузнецова Марина Сергіївна ; наук. керівник Синьов Віктор Миколайович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. – 214 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42726
dc.description.abstract У дисертації висвітлено результати дослідження проблеми корекції уяви розумово відсталих учнів 6-9-их класів на уроках географії. Проаналізовано стан проблеми у вітчизняній та зарубіжній психологопедагогічній літературі, з’ясовано актуальність у корекційній педагогіці та спеціальній психології. Аналіз проведеного дослідження підтвердив результативність розроблених педагогічних умов вивчення географії, продуктивність застосованих методів та прийомів корекції уяви розумово відсталих учнів 6-9-их класів. uk
dc.description.abstract В диссертации представлены результаты исследования проблемы коррекции воображения умственно отсталых учащихся 6-9-ых классов на уроках географии. В работе проанализировано состояние разработки проблемы в отечественной и зарубежной психолого-педагогической и научнометодической литературе, определена ее актуальность в коррекционной педагогике. Уточнено определение, функции и виды воображения, значение данного процесса в жизнедеятельности человека. Выделены основные особенности воображения у детей старшего школьного возраста. uk
dc.description.abstract The thesis covers the results of the investigation in the problem of correction of the 6-9 th forms mentally retarded children’ imagination during the lessons of geography. The state of the problem in the home and foreign psycho-pedagogical literature was analyzed and the actuality of the problem under investigation in the correctional pedagogic and special psychology was cleared up. The analysis of the research fulfilled by the author confirmed the effectiveness of the elaborated pedagogical conditions for the study of geography and the productivity of the methods and techniques applied concerning the correction of the 6-9th forms mentally retarded children’ imagination. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject географія uk
dc.subject допоміжна школа uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject репродуктивна та творча уява uk
dc.subject розумово відсталі діти старшого шкільного віку uk
dc.subject география uk
dc.subject вспомогательная школа uk
dc.subject педагогические условия uk
dc.subject репродуктивное и творческое воображение uk
dc.subject умственно отсталые дети старшего школьного возраста uk
dc.subject geography uk
dc.subject auxiliary school uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject reproductive and creative imagination uk
dc.subject senior mentally retarded school children uk
dc.title Корекція уяви розумово відсталих учнів старших класів на уроках географії uk
dc.title.alternative Коррекция воображения умственно отсталых детей на уроках географии uk
dc.title.alternative Correction of the Mentally Retarded Children’ Imagination at the Lessons of Geography uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376–056.36:91


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу