У дисертації висвітлено результати дослідження проблеми корекції уяви розумово відсталих учнів 6-9-их класів на уроках географії. Проаналізовано стан проблеми у вітчизняній та зарубіжній психологопедагогічній літературі, з’ясовано актуальність у корекційній педагогіці та спеціальній психології. Аналіз проведеного дослідження підтвердив результативність розроблених педагогічних умов вивчення географії, продуктивність застосованих методів та прийомів корекції уяви розумово відсталих учнів 6-9-их класів.
В диссертации представлены результаты исследования проблемы коррекции воображения умственно отсталых учащихся 6-9-ых классов на уроках географии. В работе проанализировано состояние разработки проблемы в отечественной и зарубежной психолого-педагогической и научнометодической литературе, определена ее актуальность в коррекционной педагогике. Уточнено определение, функции и виды воображения, значение данного процесса в жизнедеятельности человека. Выделены основные особенности воображения у детей старшего школьного возраста.
The thesis covers the results of the investigation in the problem of correction of the 6-9 th forms mentally retarded children’ imagination during the lessons of geography. The state of the problem in the home and foreign psycho-pedagogical literature was analyzed and the actuality of the problem under investigation in the correctional pedagogic and special psychology was cleared up. The analysis of the research fulfilled by the author confirmed the effectiveness of the elaborated pedagogical conditions for the study of geography and the productivity of the methods and techniques applied concerning the
correction of the 6-9th forms mentally retarded children’ imagination.