Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика навчання основ художнього конструювання учнів 5-9 класів у процесі вивчення обслуговуючих видів праці

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Крутченко, Лілія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-11-01T08:45:29Z
dc.date.available 2023-11-01T08:45:29Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Крутченко, Лілія Володимирівна. Методика навчання основ художнього конструювання учнів 5-9 класів у процесі вивчення обслуговуючих видів праці : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання технологій / Крутченко Лілія Володимирівна ; наук. керівник Терещук Андрій Іванович ; М-во освіти і науки України, Уманський держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2014. – 295 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42721
dc.description.abstract У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні умови формування художньо-конструкторських умінь учнів 5-9 класів у процесі вивчення обслуговуючих видів праці. Уточнено сутність понять „художнє конструювання” „художньо-конструкторські уміння”, визначено структуру художньо-конструкторських умінь (аналітичні (логічні), прогностичні та проективні вміння) та фактори, що впливають на формування вищеназваних умінь. Розроблено критерії та визначено рівні сформованості художньо-конструкторських умінь учнів у процесі вивчення обслуговуючих видів праці. uk
dc.description.abstract В диссертации теоретически обоснованы и експериментально проверены организационно-методические условия формирования художественно-конструкторських умений учащихся 5-9 классов в процессе изучения обслуживающих видов труда. Уточнено сущность понятий "художественное конструирование", "художественно-конструкторские умения", определена структура художественно-конструкторських умений (аналитические (логические), прогностические и проективные умения ) и факторы, влияющие на формирование вышеназванных умений. Определены уровни cформированности художественноконструкторських умений учащихся 5-9 классов в процессе изучения обслуживающих видов труда. uk
dc.description.abstract Organizational and methodological conditions of the design skills formation of 5-9 grades pupils in the process of household subjects studying have been theoretically grounded and experimentally examined. The essence of “art design” and “artistic and design skills” concepts has been specified. The structure of design skills (analytical (logical), projective and predictive abilities), and factors influencing the above-mentioned skills formation has been defined. The criteria were developed and levels of pupils’ artistic and design skills formation in the process of household subjects studying were defined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject художнє конструювання uk
dc.subject художньо-конструкторські уміння uk
dc.subject художньо-конструкторська діяльність uk
dc.subject творчість uk
dc.subject інтерактивні форми та методи навчання uk
dc.subject художественное конструирование uk
dc.subject художественно-конструкторские умения uk
dc.subject художественно-конструкторская деятельность uk
dc.subject творчество uk
dc.subject интерактивные формы и методы обучения uk
dc.subject artistic design uk
dc.subject art and design skills uk
dc.subject artistic and design activities uk
dc.subject creativity uk
dc.subject interactive forms and methods of teaching uk
dc.title Методика навчання основ художнього конструювання учнів 5-9 класів у процесі вивчення обслуговуючих видів праці uk
dc.title.alternative Методика обучения основам художественного конструирования учащихся 5-9 классов в процессе изучения обслуживающих видов труда uk
dc.title.alternative Methods of artistic design fundamentals teaching of 5-9 grades pupils in the process of household subjects studying uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 6(07)(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics