Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диференційоване програмування розвитку рухових здібностей дівчат початкової школи з урахуванням соматотипу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кротов, Геннадій Валентинович
dc.date.accessioned 2023-10-31T11:27:55Z
dc.date.available 2023-10-31T11:27:55Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Кротов, Геннадій Валентинович. Диференційоване програмування розвитку рухових здібностей дівчат початкової школи з урахуванням соматотипу : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Кротов Геннадій Валентинович ; наук. керівник Арефьєв Валерій Георгійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. – 219 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42705
dc.description.abstract Дисертація присвячена актуальній проблемі теорії та методики навчання – диференціації форм, засобів і методів фізичної культури. Виявлено особливості вікового формування основних рухових (фізичних) здібностей дівчаток початкової школи відповідно до їхнього соматичного типу конституції (соматотипу), що є підґрунтям для розробки диференційованого, з урахуванням соматотипу, фізичного виховання досліджуваного контингенту учнів. Визначено структуру рухових здібностей дівчаток 7-10 років у кожному віці, обумовлену соматотипологічними розбіжностями школярок. Це дало можливість виявити часові співвідношення провідних факторів, необхідних для програмування диференційованого розвитку рухових здібностей дівчаток. Виявлено вікові особливості сумарної й парної взаємодії показників соматотипу та показників рухових здібностей школярок 7-10 років, що дало можливість розробити диференційовані нормативи їх фізичної підготовленості. Удосконалено технологію визначення соматотипу дівчаток початкової школи варіантом кількісної оцінки компонентів маси тіла. uk
dc.description.abstract Диссертация посвящена актуальной проблеме обучения – дифференциации форм, средств и методов физической культуры. Развитие двигательных (физических) способностей школьников, в том числе и у девочек начальной школы, является залогом их здоровья. Поэтому исследования путей, которые учитывают индивидуальнотипологические особенности учеников и на этой основе программирование развития их двигательных способностей, имеет важное теоретическое и практическое значение. uk
dc.description.abstract Master’s thesis devoted to the uptodate problem of theory and methods of studing, to form, facilities and mеthods differentiation of physical culture. There was revealed the pecularity of aged formation of main motional (physical) abilities in girls of Primary school, according to their somatical type of physique, which is going to be the substratum for development the defferential physical training of researched pupil’s contingent. There was determined the structure of motional abilities of girls with age from 7 to 10 in every year, conditioned by divegence of girls somatic type. It has given the possibility to reveal time correlation of main factors, which are necessary for programmation of differential development of girl’s motional abilities. There was revealed aged pecularity of total and pair interaction of somatic type indicators and indicators of motional abilities of school girls aged from 7 to 10, which has given the possibility to develop the differential standards of their physical preparation. There was improved the technology for determination the somatic type of girls from primary school by variant of cordinal valuing the components of body weight. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject програмування uk
dc.subject рухові здібності uk
dc.subject дівчатка початкової школи uk
dc.subject соматотип uk
dc.subject программирование uk
dc.subject двигательные способности uk
dc.subject девочки начальной школы uk
dc.subject соматотип uk
dc.subject programation uk
dc.subject motional abilities uk
dc.subject girls of primary school uk
dc.subject somatic type uk
dc.title Диференційоване програмування розвитку рухових здібностей дівчат початкової школи з урахуванням соматотипу uk
dc.title.alternative Дифференцированное программирование развития двигательных способностей девочек начальной школы с учетом соматотипа uk
dc.title.alternative Differential programation of development of motional abilities in the girls of primary school with allowance somatic type uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.3.037:796-055.25(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу