У статті досліджено рівень фізичної підготовленості студенток першого року навчання віком 18 років, що за станом здоров’я належать до основної медичної групи. На початку дослідження визначили рівень розвитку швидкості, координаційних здібностей, гнучкості та сили м’язів ніг дівчат та виявили низький рівень фізичної підготовленості учасниць. Студентки були поділені на три рівні групи: перша – у процесі занять фізичним виховання використовували засоби волейболу, друга – баскетболу, третя – футболу. Після трьох місяців занять було повторно проведено тестування, яке виявило вибірковий вплив спортивних ігор на різні показники фізичної підготовленості. А саме при використанні волейболу на заняттях найбільші зміни спостерігались у показниках тесту «нахил вперед з положення сидячи». У групі, що застосовувала засоби футболу найкраща динаміка спостерігалась за тестом «човниковий біг 4*9 м». Найкращі позитивні зміни у показниках сили ніг (тест «стрибок у довжину з місця») ми отримали у групі, яка використовувала засоби баскетболу під час занять фізичним вихованням. Така вибірковість впливу спортивних ігор на різні фізичні якості може бути успішно використана при цілеспрямованому використанні для вирішення завдань підвищення фізичної підготовленості студенток.
The article examines the level of Physical Fitness of 18-year-old female students of the first year of study, who in terms of health belong to the main medical group. At the beginning of the study, the level of development of speed, coordination abilities, flexibility and leg muscle strength of the girls was determined and a low level of Physical Fitness of the participants was revealed. Female students were divided into three levels of groups: the first – in the process of Physical Education, they used volleyball equipment, the second – basketball, and the third – footballl. After three months of classes, the test was repeated, which revealed the selective effect of sports games on various indicators of Physical Fitness. Namely, when using volleyball in classes, the biggest changes were observed in the indicators of the "leaning forward from a sitting position" test. In the group that used football equipment, the best dynamics were observed in the "shuttle run 4*9 m" test. We obtained the best positive changes in leg strength indicators (long jump from a standing test) in the group that used basketball equipment during Physical Education classes. Such selectivity of the impact of sports games on various Physical Qualities can be successfully used when purposefully used to solve the problems of increasing the Physical Fitness of female students.